exponegaraku

Wednesday, February 27

KAKI PEREMPUAN JADI IKON ANAK MUDA PAS............


Sudahlah Leman woiii jangan dok melawak terlampau sangap sangat mengutuk orang lain padahal diri sendiri pu macam haram jadah...Gambar diatas menceritakan segala-galanya. Pernah dulu MKP berdebat Leman kaki cari pelacur kat Danok siam nie mengenai gambar diatas. Namun jawapannya adalah perempuan Jalang itu didakwanya adalah rakannya berasal dari Jepun.....Pooodah jangan nak kelentong!!!! Bebudak PAS bolehlah hang jual sekupang lima duit tapi dengan MKP pi belajar main politik dulu baru nak pusing cerita...

Secara logik takkan baru kenal tangan dah boleh berpeluk erat macam tue...Dey Macha busuk punya cerita pun mau kencing ka???


Leman nie dah macam dah terkena angau/santau bila Video lakonan  Saleh Yaakob dan Nabil menemplak pemimpin pakatan rakyat berikut adalah komennya disiarkan didalam HAPRAK DAILY....

Leman Raja Lawak Original  
Saya minta sahabat sy saudara nabil raja lawak dan otai lawak negara saudara saleh yaakob,meneliti dan membaca dahulu isi buku jingga dan fakta jelas dlm pentadbiran negara sblum membuat satu lawak politik,kerana jika tiada isi dan fakta ,lawak yg anda lakukan itu hanyalah ibarat diperbodohkan oleh UMNO.. 
Saya tidak kisah anda ingin menyokong mana2 parti tp biar berfakta kerana anda berdua pelawak yg hebat dimalaysia.kita boleh merapu tapi jangan sampai merapu2 hingga menjadi najis dimasa akan datang.. Gunakanlah lawak anda untuk membina rakyat dlm negara..baca dulu fakta sblum membuat lawak untk rakyat malaysia. 
Belia anak muda boleh menilai ..salam sahabat.
Yang benar  
Sulaiman ibrahim (leman raja lawak)
Presiden PANGLIMA
Pertubuhan Angkatan Belia Bersama Ulama
IKON ANAK MUDA PAS

MKP bila tengok ayat kat bawah nie bahawa Leman Raja lawak diangkat menjadi Presiden PANGLIMA macam tak berapa kena,Dah la pulak tue menjadi IKON ANAK MUDA PAS..Takkan kaki cari perempuan jalang PAS nak angkat jadi IKON agak-agaklah PAS nie pun.

Macam dah tak ada orang lain nak dijadikan IKON....Lepas nie PAS bukan saja menjadi HAMPAS tapi haram jadah sekali....



1 comment:

Anonymous said...

leman ni kat kola nerang kot la bleh dok wat pandai lawak merapu kat tpt len hang jgn dok merapu org tau lama dah pgai hang tu...

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive