Sunday, February 17

HARAM JADAH PUNYA BANGSAT CINA NIE......?


Memang bangsat punya propaganda. Sampai bila depa nie nak julang Anwar sampai sanggup buat benda macam nie? Lepas nie jangan dok bagi apa pun dekat lahat nie semua...

Berbagai spekulasi timbul sejak muncul khabar Datuk Seri Najib Tun Razak terima undangan untuk hadir pada majlis Tahun baru Cina anjuran Persekutuan Persatuan Lembaga Pengurus Sekolah Cina Malaysia (Dong Zong) di pusatnya di Kajang pagi Ahad.

Ini termasuk kebimbangan mungkin ada cubaan untuk memalukan Perdana Menteri di situ.

Semua orang tahu sejarah Dong Zong yang anti-kerajaan dan mengemukakan pelbagai tuntutan untuk pendidikan Cina.

Jangan lupa Timbalan Menteri Pelajaran Datuk Wee Ka Siong pernah dihalau semasa satu demo anjuran Dong Zong tidak lama dulu.

Namun Najib steady saja semasa beliau berada selama 40 minit di majlis itu.

Beliau tiba sekitar 9.45 pagi.

Untuk rekod beliau memecah tradisi sebagai Perdana Menteri pertama dalam tempoh 58 tahun menghadiri program anjuran Dong Zong.

Mengikut laporan media pembangkang dalam surat undangannya Dong Zong antara lain senaraikan tiga tuntutan yakni pengiktirafan Unified Examination Certificate (UEC), pembinaan lebih banyak sekolah Cina dan kaji semula cadangan Dasar Pendidikan Nasional.

Najib beramah mesra dengan pimpinan Dong Zong dan para tetamu lebih 2,000 orang semasa kehadirannya di situ.




2 comments:

Anonymous said...

tak usah kesah. Najib dah terlalu manjakan mereka. demi undi Najib sanggup layankan.

Anonymous said...

Dong Zhong perlu sedar, pada kali ini Perdana Menteri dengan penuh ikhlas menerima jemputan mereka untuk perpaduan masyarakat. Tetapi kerana kelakuan liar sedemikian yang dibuat ole pecacai DAP itu, maka untuk tahun depan, minta maaflah, tak ada lagi Perdana Menteri yang akan terima jemputan Dong Zhong lagi, malahan bukan setakat tahun depan, malahan untuk tahun-tahun berikutnya, malahan program-program lain Dong Zhong pun tak payahlah Perdana Menteri ambil peduli, mereka bukannya ada adab pun, dasar biaDAP yang jenis tak guna.

Sedarlah rakyat Malaysia sekalian akan mainan politik liar Pakatan Rakyat ini. Sedarlah akan racun-racun kehancuran yang cuba ditabur oleh Pakatan Rakyat komunis zionist jahiliyah ini untuk memporak perandakan masyarakat supaya mereka boleh ambil kesempatan atas huru hara yang berlaku. Sedarlah semua rakyat Malaysia. Sekian, terima kasih.

Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive