Wednesday, July 20

Arrora Salwa Bukan Seorang Janda


Siapalah dok suka reka cerita yang bukan-bukan nie berikut adalah apa yang saya baca dilaman blog Arrora Salwa menceritakan pengalaman serta  kisah hidupnya.MKP amat meminati lagunya bukan orangnya akan tetapi fitnah yang dilontarkan oleh orang yang tidak bertanggungjawab harus ditangkis.


Assalammualaikum...
Salam kenal dari saya Arrora Salwa Binti Md Razak.
* Arrora atau lebih dikenali dengan pangilan wawa atau ewa(di kalangan rakan-rakan) adalah seorang wanita yang periang, mudah berkawan, mesra,nakal, tetapi mempunyai pendirian yang tegas.

* Arrora seorang Anggota Polis berpangkat Lans Koperal dan bertugas di Sebuah Balai Polis Daerah Di Selangor. Walaupun Arrora seorang Anggota polis, yang sememangnya waktu kerjanya tidak menentu, tetapi Arrora tetap akan membahagikan masa diantara kerjaya hakiki dan kerjaya yang menjadi minat dan darah daging sejak azali lagi.

* Bidang Nyanyian merupakan suatu yang Arrora minati sejak dari kecil lagi. Arrora sudah mula menyanyi sejak beliau di sekolah rendah. Bukan sekadar Menyanyi, Arrora juga kerap mengambil bahagian dalam Teater, Tilawah Al-Quran, Sukan, Badan berunifor (Kadet Polis) dan sebagainya.


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive