Thursday, July 21

KERAJAAN BARISAN NASIONAL PERAK KEJAM.


Kejam sungguh depa sanggup memberikan pengecualian sebanyak RM 800,000 kepada peniaga sepanjang bulan ramadhan yang akan datang.ini memberikan manafaat kepada 5 ribu peniaga yang tidak lagi perlu membayar keperluan lesen kepada pihak berkuasa tempatan.Ini sesuatu yang paling baik kerana semua peniaga adalah terdiri umat islam dan tentunya melayu.MKP tabik spring la dekat Datuk Seri Dr Zamry Abdul Kadir.ini adalah pemimpin yang berjiwa rakyat dan memahami apa yang perlu dilakukan bagi mendekat BN dan UMNO kepada pengundi langkah yang bijak dan tepat pada masanya.Jangan pulak depa yang dapat segala kemudahan dok tak sedaq diri pulak.

Siap dengan segala kemudahan dan dinaik taraf lagi bagi mengindahkan pasar ramadhan tersebut.PAS sebelum ini yang dok janji kata kebajikan tak pernah berfikir nak buat benda nie semua yang depa tau kutip derma dengan tin milo pandai.Nama saja kebajikan.Rasanya ini adalah yang pertama dilakukan oleh sebuah kerajaaan negeri. ini yang jelasnya akan mengurang harga makanan yang akan dijual semasa bulan ramadhan kerana peniaga tidak perlu lagi memikirkan sewa tapak untuk berniaga.Semua 15 PBT terlibat maknanya sapa yang telah membayar pandahuluan harus dipulangkan oleh pihak PBT.Nie yang buat MKP nak pi berniaga di PERAK.tapi adakah depa nak layan al maklum peniaga jalanan.

MKP kata beruntung rakyat perak dapat menteri besar yang bejiwa rakyat.


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive