Thursday, July 28

Gelombang Merah Sempena PM Pi Guar Chempedak.


Perubahan yang hendak dibawa seharusnya bernilai, membawa manfaat dan bererti kepada rakyat, kata Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak.
Perdana Menteri berkata perubahan yang dilakukan pada wajah luar adalah tidak bermakna kerana rakyat tidak dapat menikmatinya.
“Rakyat khususnya pengundi kena tanya soal kemampuan pemimpin membawa perubahan kepada negeri yang ditadbir. Setakat baik sahaja tidak bermakna.
“….jadi pikiaq…pikiaq…pikiaqlah (jadi fikir, fikir, fikirlah),” kata Perdana Menteri dalam loghat Kedah sewaktu berucap pada majlis jamuan rakyat di padang awam Guar Chempedak di sini hari ini.

Beliau turut menikmati jamuan makan dengan duduk bersila bersama kira-kira 15,000 orang yang hadir.

“Saya tidak mungkin diiktiraf apabila berkunjung ke luar negara. Ini adalah kerana kemampuan kita mentadbir dan membangunkan negaraUmnolah yang yang berusaha membangunkan negara, dari sebuah negara kecil sehingga mendapat pengiktirafan dunia.
teruja skuad sayang dengan kehadiran PM.



2 comments:

Kasturi said...

Banyak program diatur sempena lawatan pm. Salah satu pwnyerahan netbook. Ramai waris dan pelajar yang hangat hati sebab dahlah terpaksa tunggu tengah panas sampai petang, tapi tak dapat. Pada hal namanya tersenarai dalam senarai sekolah. Lebih baik diberi nama komputer 1umno bukan 1malaysia.

matkilaupenang said...

kasturi,
nyatakan dengan bukti,jika dok pandai mengata,semua oranag buat tak betul.imalaysia dan 1umno samalah apa bezanya.hang tak dapat kot merajuk nie>nanti aku hantaq 10 kat hang.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive