Wednesday, July 20

VIDEO PANAS:LAYANAN POLIS KEJAM TERHADAP PENYOKONG BERSIH.

Kredit kepada Double Y.

Ini adalah siri ke-2 bagaimana untuk membuktikan bahawa pihak PDRM memberi layanan yang baik kepada semua para demontrasi haram BerSHIT pada 9 Julai 2011 yang lalu.

Selain makanan buffet, pihak PDRM juga menyediakan khidmat bas secara percuma untuk menghantar mereka pulang. Malah pakar-pakar perubatan juga disediakan untuk memastikan para tahanan ini mendapat rawatan yang sewajarnya jika mereka mengalami kecederaan.

Saudara pembaca sekalian, kita sebagai masyarakat sepatutnya tidak menjadikan polis sebagai musuh. Mereka tidak sesekali akan menggunakan kekerasan jika para demontrasi ini memberikan kerjasama yang sewajarnya sewaktu proses penahanan.

Walaupun ketika ditahan masih ada laungan "hidup bersih". Pihak polis tidak mengendahkan laungan tersebut. Pendek kata melalak sampai pagi pun tak mengapa.

Adakah polis negara lain mampu memberi layanan sebaik ini?

Para tahanan siap bergelak ketawa di tempat makan...

Fikir-fikirkan..

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive