Thursday, July 7

Patriot Bantah Bersih Pilih Stadium Merdeka


PATRIOT  membantah sekeras-kerasnya cadangan penganjur himpunan BERSIH untuk mengadakan himpunan mereka di Stadium Merdeka kerana telah bertembung dengan lokasi awal himpunan aman PATRIOT.

Pengerusinya, Datuk Abd Azeez Abd Rahim berkata mereka telah memohon daripada pihak Polis Dang Wangi pada 21 Jun yang lalu menerusi Ketua Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan, Rizalman Mokhtar untuk mengadakan himpunan aman PATRIOT di stadium berkenaan.

Sambil menunjukkan salinan permohonan berkenaan, beliau seterusnya menambah sehingga kini pihaknya masih belum menerima apa-apa keputusan daripada pihak berkuasa berhubung permohonan berkenaan.

"Sama ada berhimpun di stadium ini atau sebaliknya kita akan putuskan setelah mendapat keputusan mengenai permohonan tersebut. Kita akan akur dengan segala keputusan yang mengikut lunas undang-undang.



READ MORE

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive