Sunday, July 17

Bulan Posa Pun Nak Bershit Jugak.


Agak-agaklah puak Pemuda PAS nie nak sambung bershit pada bulan posa.Sepatutnya bulan yang mulia tue patut diperbanyakkan ibadat dan segalanya yang baik nie dah terbalik kot pulak dah nak teruskan bershit.Akal depa nie letak kat lutut kot.Yang mendukong Bershit adalah perempuan indian yang menyokong IFC dan segalanya yang tak berapa elok.kalau pemimpin bershit nie jantan atau seseorang dari PAS yang boleh dihormati  yang sememangnya benar-benar bersih dari noda-noda dunia patutlah kita sokong.Bukan MKP tau?

Siap nak buat road tour lagi seluruh negara pasti mempunyai dana yang hebat.almaklum depa nie semua ditaja oleh Agen yahudi yang sememangnya banyak duit.jangan pulak bila ceramah dok tadah tin milo kosong pulak dok pekena orang kampung atas dasar perjuangan lepas tue dok kona kot lain pulak?

dengaq kata nak mai Pulau Pinang ha elok la tue hampa kalau mai pasti guan eng mengamuk dia dah kata jangan dok buat bersih kat Penang pasal dia tak mau kecoh-kecoh.Ketua menteri paling celaka nia pandai yang bodoh hampa puak taksub kepada Ambinga yang bingai dipergunakan oleh Pak sheik dari Permatang Pauh yang memang pandai main drama.

MKP kata sama kita buat benda yang lebih mendekatkan kita pada ramadhan yang kian hampir.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive