Tuesday, July 12

MAT SABU BERKERUSI RODA PASAL TV3.


Lawak tahap pecah panggung apabila mat sabu sendiri menyatakan dia sepak tv kerana marahkan tv3 sebab mengagalkan apa yang dirancang dengan laporan menyatakan polis memberi makan yang sedap dan layanan yang terbaik serta tiada rungutan dari mereka  anjing perserta bersih yang ditahan dipulapol.

Patutlah berkerusi roda pasal kaki dengan tv mestilah cedera kaki mat sabun nie.tak habis habis buat lawak patut mat sabun nie masuk maharaja lawak.Nie dok pusing cerita menyatakan polis rempuh dengan land rover.lain kali kalau nak tembak biarlah berpada-pada kan dah kantoi.

tapak ekspo seberang jaya di gegarkan dengan paluan gong pakatan rakyat yang bernafsu binatang untuk memakan mangsanya iaitu barisan nasional dan umno. Atas nama Majlis Penerangan Perdana Kerajaan negeri, maka pimpinan perang pakatan gampang menempiaskan nafsu syahwat politik mereka di dalam setiap ucapan. Untuk menghalalkan cara, maka kerajaan dap menggunakan istilah majlis penerangan kerajaan negeri. Sebelum ini mereka menggunakan nama forum bersih . Kerajaan negeri meletakkan sasaran yang hadir seramai 5000 ke 10 000 orang. Namun, kali ini sasaran mereka amat amat meleset kerana yang hadir hanyalah sekitar 3000 orang sahaja. Kali ini mungkin tiada alasan sekatan jalan raya. Yang pasti teman yakin, sokongan rakyat terhadap mereka semakin merosot.Antara yang hadir ialah ketua menteri yang paling pembohong di abad ini,anwar ibrahim al juburi, mat sabu al khalwati, malik itik, mansor gagap, dan beberapa orang exco kerajaan dap.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive