Friday, July 15

SAH DEPA DOK PEMBOHONG RAKYAT.



Puak Pakatan Haram dok pembohong pasal cincin dan sekali lagi telah kantoi dengan Blogger tersohor Pulau Pinang, Blog MIM terus menjadi CSI blogger dalam isu ini apabila berjaya  merungkaikan pembohongan juak-juak Pakatan yang menyebarkan fitnah bahawa Rosmah membeli cincin mahal jutaan ringgit.

mkp salute la kepada blog MIM ini ..ikuti pendedahan panas  beliau !.



Di bawah adalah penjelasan MiM:-

MiM merujuk kepada kolum yang tertulis perkataan :-


c/0 Malca Amit (Jeremy Beh Sim Tee)
Inspection by : H.E Datin Paduka Seri Rosmah Mansor

Untuk pengetahuan anda, Malca Amit merupakan satu syarikat pengangkutan luar negeri yang mempunyai banyak cawangannya di seluruh dunia. Rujuk di bawah :-


Malca-Amit now has a global network of offices as well as dominant market-share of the world's valuables transport business. We have expanded our service offering beyond standard secured and insured door-to-door delivery, to include: bonded warehousing, trade-show deliveries and insurance, private trade-show organization, inspection and authentication service, and jewelry block insurance. 


Malca Amit mempunyai 2 pejabat di Asia Tenggara iaitu di Singapura dan Thailand.



Pada pendapat MiM, oleh kerana Malca Amit tidak mempunyai pejabat di Malaysia, AirOceanic Express Sdn Bhd telah dilantik menjadi agen seperti yang tertera di dalam foto skrin komputer itu.

Kedua-dua syarikat tersebut mempunyai beberapa polisi yang ketat untuk memastikan barangan yang dihantar oleh mereka terjamin sampai ke tangan pemiliknya 'door to door'. Mereka juga mempunyai insurans terhadap setiap barangan.

Jika merujuk kepada foto skrin tersebut, nama syarikat AirOceanic Express Sdn Bhd dan Jacob & Co jugatertera alamat masing-masing iaitu di Petaling Jaya, Selangor dan New York, Amerika Syarikat.





Yang menimbulkan persoalan besar ialah kenapakah Malca Amit tidak tertulis alamat syarikat tersebut yang hanya mempunyai 2 pejabat iaitu di Thailand dan Singapura atau pun alamat Jeremy Beh Sin Tee?

Kenapakah kolum alamatnya tertera Malca Amit (Jeremy Beh Sin Tee) dan Inspection by : H.E Datin Paduka Seri Rosmah Mansor? 



Jika kita perhatikan, kolum di atas telah diubah suai oleh seseorang yang berniat jahat untuk memburuk-burukkan DS Rosmah Mansor!

Dan jika kita baca polisi Syarikat AirOceanic Express Sdn dan Jacob & Co, mereka mempunyai set borang-borang sendiri untuk ditandatangi oleh si penerima.

Dan pengesahan penerima barang dan pemeriksaan TIDAK ditulis di dalam Sistem Maklumat Kastam itu seperti yang tertera!

Oleh kerana diskrepensi yang berbeza di dalam borang Sistem Maklumat Kastam tersebut, MiM percaya bahawa bukti yang di dakwa oleh CheguBard dan pro-pembangkang sudah diubahsuai dan palsu!

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive