Friday, July 8

PEPECAHAN BERSHIT KEPADA DUA KUMPULAN.



Bershit telah berpecah kepada dua kumpulan iatu satu kepada Ambiga dan satu lagi kepada Mat sabun yang kuat kuat pembohong malahan lebih kuat tembak dari Al-juburi.


Ambiga and the gang nak teruskan berhimpun diStadium dan tidak mahu kekecohan berlaku takut di ISAkan dan sedaq akan natijah apabila berhadapan dengan undang-undang.Pengikutnya lebih kepada orang yang terpelajar bukan jenis tangkap muat aje.


Mat Sabun and the gang akan meneruskan berarak dari Kg Baru dan lain-lain tempat menuju stadium dan ini akan menghuru-harakan keadaan dan rela berhadapan tindakaan undang-undang serta penguatkuasa.Yang pelik disebalik apa yang berlaku Anuwar lebih sudu dari kuah bukan sebagai pengerusi bersih akan tetapi cakap yang bukan-bukan yang ini tak boleh dan sebagainya.   


Apa pun, yang paling patut malu dengan majlis mengadap Tuanku YDP Agong oleh Ambega ialah PAS. Cuba bayang, Ambega sikit pun tak pandang kepada Timbalan setia dia Matsabu. Sepatutnya Ambega wajib bawa Matsabu bersama semasa mengadap Tuanku, kerana Matsabu tanpa rasa malu beriya-iya menjadi pembantu setia Ambega. Tetiba bila time glamer nak mengadap Tuanku, nama Matsabu pun Ambega tak sebut, jauh sekali nak bawa sekali. Tinggal Matsabu terkonteng-konteng sorang-sorang bersama kaumnya yang tak abis bertakbeer nak ngikut mama Ambega, tapi akhirnya kena kona. 

Takkanlah kaum Anwarinas tak nampak-nampak, masih terhegeh-hegeh nak membontoti si Ambega ni. Ni lah orangnya yang kaum Anwarinas dan kaum Kunyit-2 maki hamun dulu. Siap isytihar jihad. Orang yang mendalangi IFC, menyokong murtadnya Lina Joy, penganjur forum "masuk Islam" yang jelas menghina Islam. Kini dinobatkan oleh kaum Anwarinas dan Kunyit-2 sebagai kalipah , dengan diiringi gema takbeer yang membuatkan iblis pun menangis! Ni kerja gila babi, babi gila pun tak buat kerja macam ni. 

Tapi nak kata apa lagi, bila dah gila nak berkuasa, kalkatu pun akhirnya musnah kepada api yang dikejarnya! Nasihat MKP kepada kekawan kaum Kunyit-2 dan Anwarinas, hentikanlah tindakan memperbodohkan diri ini membontoti si Ambega ni. Dia ada agenda tersendiri, buat apa hampa memperlembukan diri kepada agenda dia. Kalau nak sangat, buat himpunan sendiri. Kan hampa semua dah biasa buat solat hajat dan himpunan dalam stadium. Tak perlu bergantung, apatah lagi nak membontoti orang lain, tambah-tambah kapiaq harbi laknatullah. 

1 comment:

Megat Alam Gempita said...

Warna kuning warna kunyit

B = Berdemonstrasi
E = Engkau
R = Ramai-ramai
S = Sehingga
I = Islam
H = Hancur

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive