Thursday, July 21

Maruah Mat Sabu Sekupang!!!!!!!!!!!


Berita dari Tv3 telah mendedahkan bahawa mat sabun memang penipu?rakaman polis telah mengesahkan bahawa motosikal yang ditunggang oleh mat sabun jatuh dibelakang pacuan 4 roda polis.Kantoi sudah hang mat sabun ternyata pembohongan yang dilakukan dapat didedahkan dengan bukti patut pihak polis mengambil tindakan terhadap Mat sabun yang menaburkan fitnah serta memperlekehkan penjawat awam yang menjalankan tugas.
KUALA LUMPUR: Polis Diraja Malaysia (PDRM) seperti yang dijanjikan hari ini menayangkan rakaman video perhimpunan Bersih 2.0 yang diadakan pada 9 Julai lalu kepada media dan Badan Bukan Kerajaan (NGO) di Dewan Theatratte ibu pejabat PDRM Bukit Aman ketika ini. 

Taklimat rakaman perhimpunan yang bermula kira-kira jam 3.15 petang tadi dilakukan Pengarah Keselamatan Dalam Negeri dan Ketenteraman Awam (KDN/KA), Datuk Salleh Mat Rashid.
Antara kawasan yang ditunjukkan kepada media dan NGO adalah KL Sentral, Pudu Raya dan KLCC.Antara perkara yang diketengahkan dalam taklimat itu termasuk kematian peserta Bersih Baharudin Ahmad, 59, dan dakwaan Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu bahawa beliau dilanggar kenderaan polis sehingga menyebabkan kecederaan. 

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive