Friday, January 6

Berapi:Permatang Pauh akan Di Landa Tsunami!!!



Dari maklumat yang telah diberikan oleh rakan2 yang berada di tempat keramat Anwar iatu Permatang Pauh akan dilanda Tsunami apabila semua pemimpin Pakatan Kelentong rakyat berkumpul.Anwar, yang juga ahli parlimen Permatang Pauh dijangka membuat persinggahan pertamanya di Pulau Pinang pada lewat petang 9 Januari bagi menjelaskan sendiri kepada rakyat berhubung keputusan mahkamah terhadap kesnya itu.


ADUN Pantai Jerejak Sim Tze Tzin didalam tweetnya menyatakan , Anwar mahu mengulangi apa yang dilakukannya pada tahun 1998, selepas beliau dipecat sebagai Timbalan Perdana Menteri, iatu kembali ke Pulau Pinang untuk mengisytiharkan Deklarasi Permatang Pauh.


Malangnya, bagi masyarakat setempat dikawasan Permatang Pauh, semua sandiwara Pakatan itu hanyalah menjadi lawak jenaka kepada mereka. Hakikatnya, siapa lagi yang nak menyokong seorang ahli Parlimen yang hanya turun melawat kawasan setahun sekali? Siapa pula yang teringin nak menyokong Adun yang hanya sibuk mengekor punggung DAP?



Jika dahulu semasa didalam UMNO, Anwar dianggap sebagai hero rakyat dan juga ikon kepada anak muda. Tetapi kini setelah segala buruk laku Anwar terdedah dan jadi pula Ketua Pakatan yang mahu menghancurkan Malaysia, Anwar dianggap sebagai hero expired yang tak sedar diri dan ikon kepada golongan pengamal nafsu songsang dalam negara.

Justeru itu, masih relevankah Anwar dan partinya diangung-agungkan oleh penduduk di Permatang Pauh? Selepas siri tuduhan liwat punggung lelaki menggemparkan negara, kisah seksnya dengan pelacur China pula merosakkan imej Pak Syeikh yang diagung-agungkan selama ini.

Semua ini meninggalkan aib yang cukup dalam terhadap penduduk kawasan Permatang Pauh. Dan hanya penolakan terhadap Anwar semasa PRU13 nanti sahaja yang akan dapat memulihkan aib yang ditinggalkan oleh pengkhianat No.1 negara itu.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive