gaza

Sunday, January 13

@amenoworld MAI SINI KEJAP NAK HABAQ AJE......


MKP bukan apa kesian dah tengok kelibat Blogger pakatan rakyat yang kureng nie.Nak kata pandai dan sengal pun ada...Hello bro nak habaq kat lu la ini adalah medan perang tetapi dialam maya.Kalau macam nie pun lu dah meroyan dan tersentap teloq masuk kedalam kerana solat pencacai harami yang memang sengal.

Sape yang ajar pemimpin korang jugak yang patut menegur.Blogger Pro BN cuma mencari bahan aje nak bantai korang dan benda yang sebaliknya jika penyokong BN buat salah?Fair Game bro...Macam lu tak pernah nak bantai kita orang.....

Tapi kesian apa yang lu hujah tue tak boleh blah langsung der..Macam gampang nak salahkan orang lain kerana perbuatan ahli mangkok hanyun.Macam video Anwar jugak yang sedap membalun ChinaDoll tue Anwar tapi salahkan orang lain konsprasi konun huhuhu..


Kalau gambaq tue mungkin boleh ade perbalahan mungkin video ini menambah sentapan masuk kedalam lu...

Ulasan Mantop jugak dari DIN TURTLE coz dia pandai skit bab nie... 


MKP Ayat Sempoi : Stadium tue bukan besar pun takkan nak sembahyang tak diberitahu oleh pihak penganjur mana arah kiblatnya..

2 comments:

Geng Anak Hantu said...

kiblat Pakatoon ni memantul- mantul bro... hehehhee... tambah2 PAS, sekejap negara islam, sekejap lagi pulak negara berkebajikan.. hehehhe.. sebab tu penjilat diorang jadi macam tu...

ikhlas dari
GengAnakHantu.blogspot.com

Anonymous said...

amenoworld ni bkn pompuan ek??sbb tgk gaya pnulisan mcm pompuan je..





put3 umno seremban

Followers

PALING SEMPOI MINGGU INI

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive