Saturday, January 26

TARIAN SEPARA BOGEL SAMBUT ANWAR DI PENGERANG.....


Gambar-gambar ini diambil di majlis jelajah Anwar Ibrahim bersama pengikut-pengikut PAS, PGayR dan DAPig di Pengerang. Seperti biasa kalau majlis DAPig, pastinya dihidangkan dengan tarian China Doll yang seksi. Lihatlah Pak Lebai PAS sebagai Pengerusi Majlis di belakang pentas. Lihat juga kekhusyukan Anwar Ibrahim menonton persembahan berkenaan. Pastinya beliau teringat kisah lalu beraksi bersama dengan China Doll.

Apa sudah jadi dengan Pak-Pak Lebai dan makcik-makcik bertudung di dalam gambar di atas? Sejak bersekongkol dengan parti DAP, semuanya jadi halal belaka. Inilah cara DAP mentarbiah juak-juak PAS. Tidak perlu secara kekerasan. Hanya buat majlis dan panggil mereka datang makan. Hidangkan China Doll berseluar pendek. Tersembol mata dan terangkat lebai-lebai. PAS semakin hanyut!

Gambar kat atas tue cuma hiasan aje kalau korang nak tengok gambar sebenar KLIK

3 comments:

Agent X said...

Bro, kalau beginilah persembahannya aku pasti yang "bengkok" jadi "lurus".

Anonymous said...

Betul telahan org ramai, bloggers2 pro UBN ni kalau tk melucah tk sah hidup dia org.Nama Allah dn ayat2 Quran tk lekang dr mulut mereka,tp perangai dn hati mereka Allah hu rabbi je yg tau.

Longchepoh said...

....dan betul jugak telahan orang ramai, orang2 pas ni mulut saja cakap tentang kebaikan tapi hati busuk banyak buat cerita fitnah. Mahfuz suka fitnah, Nizar pun kaki kelentong, hadi awang hukum tuhanpun dia ubah-ubah. sekejap boleh sekejap tak boleh. Ada adun memburit ngan bini orang tapi nik aziz tutup mata walaupun dah di adu. Orang yang mengadu pulak nak kena pukul.....ish ish banyak lagi.

Followers

PALING SEMPOI MINGGU INI

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive