Sunday, January 27

NIK AJIS MENJADI TUKANG ANGKAT NAJIS DAP HARAMI.............


Apa punya celaka Pok Nik nie sambut hari jadi kt Rumah Kalpal Singh.Rakyat marhean dok bertikam lidah pasal isu Kalimah Allah . Woi orang PAS!!!!! Nik Aziz dok jilat pungkoq DAP la hampa dok bertikam lidah pertahankan Kalimah Allah.Pemimpin macam ke dipuja oleh pencacai PAS...memang bodoh korang......

Menjelang pilihan raya umum, Murshidul AM PAS Datuk Nik Aziz Nik Mat mengorak langkah untuk menunjukkan kesepakatan PAS-DAP apabila melawat pengerusi parti itu Karpal Singh di rumahnya, di sini.

Lawatan pertama pemimpin PAS ke rumah Karpal bertepatan dengan ulang tahun ke-82 Menteri Besar Kelantan itu.

Segala perbezaan politik dan dasar PAS-DAP diketepikan, walaupun untuk sehari, untuk mencerminkan permuafakatan antara Karpal dan Nik Aziz.

Karpal berkata Nik Aziz tiba 30 minit lebih awal daripada jadual.

“Saya sedang mandi namun saya bergegas turun menemuinya apabila diberitahu beliau sudah sampai,” kata beliau kepada pemberita.

“Kehadiran beliau menghantar mesej jelas bahawa perpaduan kami tetap kukuh meskipun apa yang telah berlaku,” kata Karpal selepas menghadiahkan sebuah kek kepada pemimpin PAS itu.

Perbezaan muktahir PAS-DAP berkisar kepada penggunaan kalimah Allah di dalam Bible Bahasa Melayu.

DAP mahu kalimah itu dibenarkan sebagai terjemahan 'God' dalam Bible dan mana-mana kitab yang lain.

Bagaimanapun Majlis Syura Ulama PAS, pada mesyuaratnya 13 Januari lalu yang dipengerusikan oleh Nik Aziz, menolak desakan DAP itu.

PAS menetapkan kalimah Allah tidak mempunyai terjemahan tepat dan hanya menepati ajaran Islam.

Karpal berkata walaupun kedua-dua pihak menerima perbezaan di antara mereka.

"Kami saling memahami dan menerima perbezaan kami” kata beliau.antarapos

MKP Ayat Sempoi ; memang bodoh penyokong PAS......

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive