Thursday, January 24

ANWAR LARI TERCIRIT BILA TENGOK BENDA MACAM NIE.........?


Tembelang Anwar-Israel dah lama pecah dan kini BARU DIPERCAYAI majoriti Rakyat Malaysia. Lebih kurang 6 bulan lepas dia membayangkan hasrat untuk kembali kepada kerjaya asal sebagai pensyarah (baca pendakyah) universiti Yahudi.

Selepas Tun Mahathir berucap di Permatang Pauh minggu lepas, dia membayangkan hasrat untuk tidka bertanding di Permatang Pauh yang menjadi kubu kuat UMNO (semasa dia dalam UMNO) dan kubu kuat PKR.

Dia kecewa yang teramat sangat RAKYAT Permatang Pauh mula menunjukkan sokongan dingin padanya. Dia terkejut beruk mcm beruk2 Beer Shit di mana 6,000 orang membanjiri dan mendengar ucapan Tun Mahathir.


Hari ini pulak bila sambutan maulidur rasul di kubu kuatnya Permatang Pauh lebih kurang 15ribu yang hadir memberikan sokongan pada UMNO..Eloklah pi berambus bertanding ke Lebuh Pantai atau kemana saja pun.Lagi jauh dari Pulau Pinang senang sikit kerja kami blogger Penang tak payah nak kerja susah-susah nak cywar jatuhkan maruah Anwar..

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim membayangkan kemungkinan dirinya tidak akan kekal bertanding di kerusi Parlimen Permatang Pauh pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13). 
 Dalam pertemuannya bersama Sinar Harian Online dan Sinar Harian semalam, Anwar berkata kemungkinan besar beliau tidak bertanding di kerusi tersebut yang sinonim dengannya sejak menceburi politik 30 tahun lalu. 
 “Insya-ALLAH, saya akan bertanding tetapi kemungkinan besar saya masih diminta untuk pertimbangkan satu dua kawasan lain,” katanya yang juga Ketua Umum PKR.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive