Monday, January 21

PERGHHH....ZUHUDNYA YDP PAS PERLIS PAKAI PORCHE CAYMAN


MKP kesian pada pengikut tegar PAS kerana sikap munafik pemimpin PAS yang hanya pandai mengunakkan Islam sebagai wadah perjuangan politik demi menyakinkan penyokongnya.PAS sebelum memerintah menyatakan perjuangan mereka hanya menegakkan Islam dan tidak mengejar harta donia.Sungguh munafik lain dimulut lain pulak dihatinya.Kalau tak sedaq jugak lepas nie baik korang terjun laut aje lepas nie...

Alhamdulillah, CTS amat gembira mendengar Wakil-Wakil Rakyat PAS yang mampu memiliki dan membeli kereta mewah. Antaranya Pesuruhjaya PAS Perlis, Salleh Jasin yang mampu memiliki Porche Cayman. Bukan calang-calang orang yang mampu memiliki kereta mewah ini. 

Inilah amalan yang patut dicontohi oleh pemimpin-pemimpin UMNO iaitu menabung dari kecil. CTS tak pastilah jika dengan duit gaji dan elaun sebagai Wakil Rakyat di Perlis mampun untuk membayar ansuran kenderaan berkenaan. Ini belum dicampur dengan kos penyelenggaraan, insuran dan lain-lain lagi. 

Buat juak-juak PAS peringkat bawahan, teruskan usaha murni anda untuk menderma di setiap kantung derma di setiap ceramah-ceramah Pakatan Haram. Semoga usaha anda akan memastikan kunci ke syurga milik anda. 

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive