gaza

Friday, January 11

RUPANYA #KL112 ADA KENANGAN TERINDAH MAT SABU DIBILIK 121.....


Kenapa dipilih tarikh 12hb!!! ini rahsianya dan ada pulak kena mengena dengan Mat Sabu dibilik 121.Mungkin Mat Sabu teringat kisah lama bulu melekat kat muka...huhuhu ramai yang bakal kena kencing kali nie...

Bilik 121, Hotel Perdana, Kota Bharu pada tahun 1995 menjadi saksi di mana Mat Sabu yang pada waktu itu galak digelar Ayam Sabung PAS, ditangkap khalwat dengan isteri orang dan sewaktu ditangkap, dia hanya bertuala, manakala pasangannya pula tidak bertudung dengan cadar katil yang berkeremot. Alasan yang diberikan oleh Mat Sabu dan Normah Halim yang menjadi pasangan khalwatnya ialah, menghantar ubat.

Dan yang menariknya, hantar ubat sampai ke dalam bilik yang pintunya bertutup dan di atas katil dengan wanita berkenaan yang berstatus isteri orang, terdedah kepalanya!

Mujur jugalah perbicaraan tersebut diadakan di Kota Bharu, iaitu di Kelantan di mana Nik Abdul Aziz menjadi Menteri Besarnya. Perbicaraan berkenaan akhirnya 'dibuang kes' kerana saksi pendakwa TIDAK INGAT NOMBOR BILIK.

Namun sial yang dibawa oleh Mat Sabu dan pasangannya, menyebabkan bangunan yang menempatkan Hotel Perdana telah diruntuhkan dan mungkin juga untuk pembinaan bangunan baru, sekaligus menghilangkan 'bukti' lokasi tempat persundalan Timbalan Presiden PAS yang latar belakang akademiknya tidak diketahui selain kelulusan agama yang amat samar-samar, bahkan seringkali dikaitkan dengan ajaran Syiah Imamiyyah.

2 comments:

Anonymous said...

Maka beliaulah orang yang gelarkan DSAI sebagai AlJuburi kerana yakin DSAI seorang peliwat. Tapi knp Al Juburi itu yang dia sokong untuk jadi PM kini.

Agent X said...

salam. well said bro. ada orang belum jadi PM dah above the law.

Followers

PALING SEMPOI MINGGU INI

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive