gaza

Wednesday, January 16

VIDEO : Muhammad Puaad Ariffin meninggal dunia ketika ceramah PAS pengkalan Pegoh







Muhammad Puaad Ariffin meninggal dunia ketika ceramah PAS pengkalan Pegoh sebentar tadi
Tumbang dari bangku ketika menunggu air yang dpesan diwarung yg jauhnya 50m dari cermah ketika itu ketua pemuda PAS Malaysia sedang berucap!

Agak-agak ler, pakat berhentiler sbgai hormat kat kejadian hampir 1 jam dari tumbang pengsan dan meninggal dunia. (blh dengar ceramah maki umno & BN)

Pakat bagitau ler srh berenti ceramah, bantulah dgn duit collection atau paling tidak umum kutipan segera serta uruskan arwah dgn keluarganya, bukan seminit dua kejadian tadi sejam lebih tu

Tak kan bagi alasan tak perasan? tak kan tak nampak ambulan datang, polis datang, orang kerumun mayat... paling tidak dalam nie pun kita blh tengok petugas ada, blh maklum berenti dan umumkan tentang kejadian. tak kan tu susah sangat

Dari pkl 11 sampai 12 ceramah tetap on, kalu anak & menantu dia tau ler bila sampai ditempat kejadian tentu ler angin...

Nak pecah telinga teman dan nak muntah bila dengor ' tak pa dia ni mati JIHAD sebab datang ke ceramah PAS' toya komer ler, tak jadi kat keluarga komer boleh ler cakap...
 — di CERAMAH PAS PENGKALAN PEGOH.




No comments:

Followers

PALING SEMPOI MINGGU INI

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive