Wednesday, January 16

PATRICK TEOH LU MEMANG LANCAU.....KIMAK PUNYA ANJING DAP......?


Ini lumah lu tinggal!!!!! kalau dah nak menghina agama orang lain dan senang aje nak minta maaf.Menang dasar penyokong DAPig nie tak boleh pakai..

Puak pencacai serta tukang angkat najis Tokong Crocky Erogan pulak siap back-up kata itu hanya gurauan...Eh gie mampus dengan gurauan bodoh lagi gampang la...Kalau mak atau adik korang kena tutuh lepas tue situkang balun tue minta maaf dan blah macam tue korang boleh maafkan aje macam tue...

Mangkok hanyun la korang nie..Benda Islam dan Al-quran boleh ke main-main...

Walaupun masih nampak tak berapa ikhlas tapi nampak jelas yang dia memang risau dengan kesan yang mungkin dia terpaksa terima kalau dia tak minta maaf.



2 comments:

Anonymous said...

Kat mana nak komen pasal dia ni?? Tolong la bg aku link yang boleh aku komen barua ni!!!

Matkilau penang said...

kt FB dia bro https://www.facebook.com/Patrick.Teoh.KY?fref=ts

Followers

PALING SEMPOI MINGGU INI

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive