Tuesday, January 29

VIDEO : KURANG AJAR PUNYA BANGSAT DAP NIE.....EJEK PENGUATKUASA MAJLIS DAERAH MERSING BUANG BENDERA DAP/PAS


Korang cuba tengok macai-macai penjilat tegar DAP nie sanggup provoke Penguatkuasa yang menjalankan tugas membuang bendera DAP dan PAS yang telah dipasang oleh mereka.Bertepuk macam budak tadika tak dapat gula-gula..Kesian MKP tengok depa nie sanggup berjalan kaki sampai bendera terakhir.Tak payah ceritalah kata-kata kesat dan cacian yang mereka kata kat penguatkuasa tue.


Regim DAP Pulau Pinang dan Ketua Menteri memerangkap tokong kesayangan haprak pakatan sekarang ini amat terdesak.

Sokongan rakyat dan juga momentum kebangkitan menentang regim Dap amat mengejutkan.Apatah lagi sokongan kepada BN meningkat dikawasan yang dikategorikan kelabu dan hitam.

Paranoid regim sebelum ini bukan saja menurunkan bendera BN hinggakan Jalur Gemilang juga diturunkan.

Majlis Perbandaran Pulau Pinang sekali lagi menurunkan bendera BN di Jalan Jelutong Ekspresway,Balik Pulau dan Jalan Perak.Ketakutan dan paranoid Guan Eng sudah boleh dikatakan keperingkat kritikal.

MKP Ayat Sempoi : Kat Penang DAP rampas bendera BN, Kat Johor Bendera DAP kena rampas kira adil la tue tapi BN tak pulak menangis macam macai DAP kat Johor...



No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive