Thursday, January 10

NAK MENIPU PUN AGAK_AGAK LAH SAM KETOT...........


MKP bila tengok gambar nie tersenyum sendirian dan terpacul difikiran kenapa bodoh sangat Sam Ketot nie sampai gambar ala-ala menipu nak di sebarkan...Takkan dah tersedak bulu kat tengkok kot macam Pengerusi Himpunan Shamsidar Mat Sabu.

Nampak sangat hanya beberapa kerat yang hadir paling banyak pun tak lebih seratus yang didalam gambar nie lah..MKP rasa tempat nie saja ada orang kot.Kalau dari sudut nie yang malap dan gelap gambar ini diambil ramai pulak makcik dan pakcik yang lanjut umur...

Pakatan Harami nie hebat didalam menipu macam Anwar jugak.Kebanyakkan ceramah mereka orang yang hadir adalah pengikut setia atau pun macai yang telah diberi upah untuk mengikut setiap program yang telah dirancang.

Kalau tak pecaya korang boleh check sendiri ditempat berkenaan sudah pastinya ni pendaftaran kenderaan datangnya dari luar.Kebanyakkanya adalah dari Kelantan maklumlah pencacai PAS dari kelantan nie kurang cerdik pasal tue ramai anak muda kelantan lari keluar dari sana untuk mencari rezeki.



No comments:

Followers

PALING SEMPOI MINGGU INI

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive