Wednesday, January 16

SENIMAN AKAN BUAT KEJUTAN PADA PATRICK TEOH @rozaidijamil


Presiden Seniman iaitu Zed Zaidi telah mengumumkan di laman Twitter-nya bahawa pihak Seniman akan memberi ‘kejutan’ pada Patrick Teoh. 

Dalam tulisannya, Zed Zaidi berkata, “Esok 17 Januari 2013 jam 1.30 tengah hari SENIMAN akan buat Kejutan kepada PATRICK TEO! kerana MENGHINA ISLAM Tunggu!”.

Apakah kejutan yang bakal diumumkan oleh Zed Zaidi.Kita nanti sesama? Bro Zed Zaidi, MKP bersedia membantu apa saja yang diperlukan.Demi Islam yang telah dicemari dan dicaci...

Selain AC Mizal, antara artis-artis lain yang turut mengecam kenyataan Patrick Teoh termasuklah Tomok dan juga Danny X-Factor.

Sebagai rakyat Malaysia, Patrick Teoh sepatutnya memahami sensitiviti agama yang ada pada masyarakat kita. Dia tak sepatutnya mengeluarkan kenyataan yang boleh mengguris hati orang lain.



MKP Ayat Sempoi : Nanti MKP buat kunjungan hormat pada Presiden Seniman.Terima kasih kerana ucapkan tahniah pada malam penghargaan Media tempohari.Kali pertama bersua muka dengan Zed Zaidi.. 

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive