Thursday, January 17

DAP PENANG DAH BERPECAH KEPADA 3 GENG....?


Jika tiada angin sudah tentu pokok tidak akan bergoyang.DAP kini hampir tenat sejak pemilihan CEC tempoh hari dengan kesilapan microsoft excel yang tidak dapat diterima akal.Tapi macam biasalah Tokong Crocky nie pandai bermadah helah menipu sana dan sini.

Kumpulan DAP telah berpecah pada tiga kumpulan pertama adalah Lim Dynasty...Kedua yang menyokong Pengerusi DAP Pulau Pinang termasuk kes terbaru Adun Pulau Tikus membuang logo DAP pada pusat khidmatnya.Semuanya kerana tindakkan displin yang telah dikenakan terhadap beliau..


Yang ketiga nie cabaran buat Tokong Crocky Guan Eng...Kumpulan Ramasamy TKM1...Semalam demontrasi bantahan secara aman diadakan oleh masyaratkat India di Batu Kawan terhadap parti DAP di perkarangan padang awam Taman Supreme , Prai.


Lebih 50 orang yang yang hadir mengadakan demonstrasi aman bagi membantah keputusan pemilihan Jawatankuasa Tertinggi Pusat (CEC) DAP pada Disember lalu yang disifatkan sebagai tidak telus.

Wakil kumpulan tersebut, M. Mathigalagan berkata, kekalahan calon bukan kaum Cina pada pemilihan tersebut jelas menunjukkan parti itu mengamalkan kuasa mutlak pemimpin tertinggi dan mengutamakan kroni mereka.

Kumpulan ini mendakwa keputusan pemilihan CEC DAP baru-baru ini tidak adil kepada calon daripada kaum India dan Melayu . Oleh itu , pemilihan semula CEC dituntut bagi mengembalikan keadilan dan ketelusan kepada semua calon bertanding .

Kumpulan ini marah dan geram tindakan Tokong Crocky gaya diktator Tokong Crocky..



No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive