Saturday, January 19

PRODUSER 6JUTA PUN MARAHKAN PATRICK TEOH......


Penerbit dan pengarah filem, Datuk Yusof Haslam berkata, sebagai 'orang lama' dan dikenali dalam industri seni tempatan, Patrick sebagai seorang selebriti yang dikenali tidak wajar mengeluarkan kenyataan sedemikian yang menyentuh sensitiviti masyarakat beragama.

"Tidak kiralah agama apa sekalipun, sebagai masyarakat yang hidup berbilang kaum, kita harus tahu batas-batas percakapan yang kadang kala mampu mengundang sensitiviti kepada lain.

"Kenyataan yang dikeluarkan Patrick dalam Facebook miliknya harus diberi pengajaran buat semua orang agar lebih berhati-hati dalam setiap kata-kata yang ingin diluahkan.

Ekoran daripada kenyataan itu, Patrick mendapat cemuhan pelbagai pihak sehinggalah beliau memohon maaf secara terbuka serta mengakui kesilapannya itu.

Sementara itu, Presiden Persatuan Seniman, Zed Zaidi menerusi laman Twitter miliknya menyatakan hasrat untuk mengambil tindakan terhadap Patrick.

MKP Menuntut Patrick Teoh mohon maaf secara terbuka kepada rakyat Malaysia dan seluruh umat Islam secara terbuka....Kepada rakan-rakan jom join dan LIKE Fan Page ini tanda anda menyokong 

1 comment:

Anonymous said...

Tuan2 boleh baca kutukan Patrick Teoh terhadap Islam dalam blognya (www.niamah.com), diantara lain dia menulis...

"...There are 13 castes in Muslims and these brothers can't share their places of worship. The brothers have been killing / bombing / conquering/ murdering /raping each other in the name of Islam for the last 500 years, since the day Islam existed..!

They have never been or never will be at peace with Jews or Christians in the name of religion, yet all 3 pray to the same God of Abraham.

The American attack on the Muslim land of Iraq and Afghanistan is fully supported by all the Muslim countries around them!

One Allah, One Quran, One Nebi....! Great unity!

All Muslims are not Terrorists, but all Terrorists are Muslims! and 60% of all victims of Muslim terrorism are Muslims.

THEY ARE KILLING THEMSELVES IN THE NAME OF RELIGION..."

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive