Monday, January 28

MAHFUZ OMAR GELAR @NajibRazak PONDAN SIAM..........?


Inilah sikap pemimpin PAS Kedah yang suka memberikan gelaran pada Pemimpin UMNO. Kebelakangan ini, wujud usaha yang berterusan di kalangan pimpinan Parti PAS untuk menyerang pimpinan dan bekas pemimpin UMNO dengan pelbagai konotasi dan label negatif.

Sebagai rakyat biasa, kita faham sangat, bahawa semua ini mempunyai tujuan dan niat politik yang sangat sarat.

Mahu tidak mahu, menyerang dan memberikan label kepada pemimpin UMNO adalah strategi yang selama ini mendatangkan keuntungan politik kepada PAS. Tidak menyerang UMNO, juga membawa makna bahawa PAS akan mempunyai ruang yang semakin sempit dalam politik perdana Malaysia.

Kita harus menilai kelahiran dan kedewasaan politik PAS dengan sistem nilaian yang jujur. PAS tidak perlu menunggu lama untuk menampilan ‘isme’ politik yang mereka mahukan. Apakah mereka peduli dengan soal negara bangsa; atau mereka hanya mahu melonjak diri dan parti ke puncak kuasa?

Bayangkan, dengan umur politik setakat dua tahun, PAS sudah komited untuk membawa ‘semangat politik perkauman sempit’ dengan menyuntik isu panas yang menduga rasional politik rakyat. Tempoh ini adalah satu tempoh yang sangat muda. 

Namun, PAS pastinya tahu, dalam ketidaktentuan politik, dalam suasana kacau-bilau, mereka mampu menampilkan diri dengan budaya politik yang merosakkan minda rakyat. Ini hakikat yang tidak akan mampu dinafikan oleh PAS.

Mazfus nie sepatut lebih memberikan perhatian pada Rakyat Kedah dan Kawasan Parlimen Pokok Sena.Apa yang berlaku di Kedah tidak diperdulikan malah lebih gemar memburukkan Pemimpin UMNO...Korang tengok video nie apakah rintihan orang kat Baling nie kena tipu....


Kesian Pakcik nie tipu...Bukan sikit der puluhan ribu sampai tanah sawah tergadai.Kalaulah Pakcik nie bapak korang apakah perasaan korang...Mesti marah dan geram punyalah....Siapa nak bela diorang nie???Harapkan PAS Pemimpin PAS yang tipu sesama Islam....


Tapi ini adalah video Penjelasan Tun Ammar Aziz.Penasihat Undang-Undang Unit Media Baru (UMB) Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia. Tapi sejak bila UMB dah ada Penasihat undang-undang?MKP pun teliti buku memoribila tak pernah ade pun didalam senarai?Blogger Marhean der MKP nie.....Apa nak wat terima ajelah nama pun perjuangan,,,Berjuang ajelah!!!!! buang persepsi kurang elok dan matlamat MKP hanya satu pastikan BN merampas kembali Pulau Mutiara..... 



1 comment:

McTheory said...

Terima kasih kerana tolong sebarkan.. :)

Followers

PALING SEMPOI MINGGU INI

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive