Tuesday, January 1

APA KEJADAH PUNYA UBAT NIE....SIAP JELIR LIDAH LAGI?


Melihat pada Iklan dan gambar yang terpapar pada pengguna akhir.. sudah cukup meyakinkan kita..itulah kehebatan Produk keluaran PAS. 

Dari Tema iklannya dan dari gaya  serta  kesan  pada pengguna akhir  promosi ,menunjukkan PAS cukup  hebat  menghasilkan satu Produk sex yang bermutu tinggi mampu memenuhi citarasa pelangan-pelangan semasa… 


Dan tidak syak lagi…itulah Produk asli yang benar-benar bermutu tinggi dan sukar ditandingi oleh mana-mana Produk untuk memulihkan dan memperkasakan kejantanan si pengguna..!! 

Sebenarnya PAS tidak mementingkan kualiti produk nya…tetapi lebih mementing dan menitik beratkan gaya dan kesan pada pengguna akhir  ,seterusnya "UNTUNG" melalui promosi iklan yang mampu mempengaruhi minda  pengguna yang bernafsu besar dan bermasalah !!… 

Kesan dan gaya promosi pada pengguna akhir itulah yang dijaja serata lorong dan denai …dan menjadi fokas utama produk PAS… Akhirnya pengguna tertipu dengan pengaruh iklan dan gaya promosi kehebatan Produk mereka. 

Sebenarnya Politik PAS juga setaraf Ikan promosi ubat sex tahan lama yang memenuhi ruang di dada akbar mereka hari ini,yang terdiri dari berbagai2 produk dan jenama serta tema yang mampu memberangsangkan dan memperbodohkan pengguna bermasalah. 

Apakah dalam PRU13 nanti pengguna masih boleh terperdaya dengan promosi yang mengairahkan penggundi…segairah pennguna yang tertipu dengan gaya promosi Iklan ubat sex tahan lama??? 

PAS sebenarnya satu Jenama atau Produk yang bijak memperbodohkan dan menipu pengguna melalui iklan dan gaya promosi.yang mengairahkan pengguna !! 

 Hanya pennguna yang bermasalah ,bodoh ,gelojoh serta bernafsu besar saja terpengaruh dan tertipu dengan pengaruh iklan dan promosi yang mengiorkan dari PAS!!… 




No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive