Sunday, January 6

GEMPAR : HIMPUNAN KEBANGKTAN MONYET #KL112


Tahun baru 2013 ni ada lah bintang ular menurut kepercayaan bangsa tionghua tetapi AWAS berok berok ni akan berkinja semula di bandar utama di malaysia , mereka akan di beri mandat untuk merosak kan harta benda awam, jilat dan berguling guling di jln raya mcm batu geleng , tak lupa kalau boleh mereka akan menyalak juga dari itu amat lah penting bagi semua rakyat malaysia hindari berok berok ni sebab kelakuan mereka amat lah ganas ber beza dari berok yg berada dlm hutan wooooooooot datang pakai helmet

Monyet-monyet BERSHIT ini masih belum ditangkap dan mungkin membaling kepala anda dengan batu..

1 comment:

Anonymous said...

Dah dapat cari 20 orang gangster KL untuk cekup Anwar Ibrahim kalau dia turun lagi dalam Bershit selanjutnya. Kami akan ikat dia ditiang lampu Dataran Merdeka. Biar dia berjemur 3 hari 3 malam.

Hadi Awang pun sama. Kami nak ikat dengan serban panjang. Mat Sabu kami ikat dengan tali rafia saja. Lim Guang Eng ikat dgn tali tangsi.

rapid

rapid

Followers

PALING SEMPOI MINGGU INI

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive