Wednesday, January 2

VIDEO : MAZLAN ALIMAN DIBOGELKAN OLEH PENEROKA FELDA.. Makan Duit Peneroka RM11 Juta


Mazlan Aliman janji nak bagi 30ribu pada peneroka Felda Kemahang di Kelantan...Apa dah jadi dengan Mazlan Aliman dan Puak Harami PKR/PAS nie sampai peneroka Felda pun nak menipu...Memang dasar ANAK HARAM musibat sekor nie...


Yang peliknya kenapa orang kampung macam pakcik nie korang nak menipu tak kesian ke?Mana sifat kemanusiaan korang dan dihumban kelongkang oleh Anwar dan Mak Lampir ke?Dasar tak sedar diuntung kalau lah Pakcik nie bapak kau nescaya MKP hambat Mazlan Aliman sampai lubang kubur der....

Oppp Lupa pulak nak cakap nama Peneroka Felda nie Abdulah Bin Yusuf..dengan bukti video kat bawah nie korang nilaikan sendiri pembohongan yang telah dibuat oleh ANAK HARAMI Mazlan Musibat...


Inilah sebenarnya yang berlaku, Apabila Mazlan Aliman berselingkoh dengan ANAK .Peneroka bukan saja ditipu malah wang mereka turut hilang.

PAS tak boleh lari dari kerja menipu  orang kampung, Ramai peneroka Felda ditipu sebab itulah tidak mengejutkan jelajah Oren dibantah hingga di serbu oleh para peneroka . Video dibawah tidak mungkin akan didedahkan oleh blog atau media haprak pakatan.

Sekarang ini Mazlan Aliman adalah liabiliti kepada PAS. Ramai ahli PAS sudah muak dengan Mazlan..setiap tuduhan dan dakwaan beliau kesemuanya pembohongan semata mata.Dah kehabisan modal sekarang kerjanya mahu menghasut dan mempolitikkan apa saja asalkan matlamat tercapai.

Video dibawah menjadi bukti PAS dan para peguamnya makan duit dan menzalimi rakyat marhain. Apa kejadahnya makan duit peneroka untuk pi umrah?




rapid

rapid

Followers

PALING SEMPOI MINGGU INI

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive