RAPID

Saturday, February 2

BLOGGER @anakSgDerhaka KANTOI LAGI....... @NajibRazak PAKAI BAJU 'CINA MATI'


Kononnya nak burukkan PM dengan propaganda murahan. Tapi ibarat meludah kelangit la pulak kena kahak hijau ke muka sendiri...Memang patut la hang kena Mat oii..Bodoh tak boleh diajar pandai pandai pulak tahap mangkuk jamban....Lain kali nak buat artikel selidik la dulu jangan main serbu tembok kan dah pecah kepala... Posting mangkak yang Mangkok tingkat Anak Sungai Celaka buat seperti dibawah;


MKP ingat budak PASTI (tadika Puak PAS Harami) pun lebih cerdik dari Anak Sungai Celaka nie, Sampai adat resam budaya majmuk kat Malaysia menyatakan bahawa warna merah adalah warna yang melambangkan kebahagian dan kesenangan untuk kaum Cina.Awat la bodoh tahap mangkok jamban blogger nie...Lain kali jangan mengaku MKP kawan hang boleh tak malu der.......

Berikut adalah fakta bukan auta pantang larang kaum Cina bila menghadiri Majlis Orang Mati....


Penjelasan Lanjut boleh baca kt sini KLIK


Baju yang sama telah dipakai oleh pemimpin US dan China... Takkan Hantu Jugak kot..? Anak Sungai Derhaka nie cuma duduk kat Cherok Tokkun saja mana dia tau tentang Donia luar.Sebab tue jumud sangat.....Kesian MKP tengok.....Kalau BN menang kt Penang lepas nie boleh bawak anak Sungai Celaka pi China makan angin.....Sambil tue boleh bagi penjelasan tentang baju nie oleh PM China... 



No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive