Friday, January 4

ADAM ADLI KUDA TUNGGANGAN MAT SABU PULAK....


Adam Adli dan Safwan Anang pulak menjadi kuda tunggangan Mat Sabu...Selepas Ambiga menarik diri dan tak mahu bersengkongkol dengan BERSIH sebelum ini...MKP agak pelik semalam didalam ucapan Safwan Anang bahawa tak mahu parti politik masuk campur tapi hari nie dah kona baring pulak..


  Walaupun Gerakan Mahasiswa PRU13 (GM13) menafikan penubuhannya adalah untuk membantu jentera kempen politik pilihan raya Pakatan Rakyat , tetapi kebenarannya mereka mahu hasut mahasiswa sokong pembangkang .

 Kalau dah nama pun GM13 , itu bukan nak pejuangkan mahasiswa tetapi ke arah pilihanraya bagi menjatuhkan kerajaan .Siap nak round seluruh Malaysia lagi untuk kempen seperti mana ceramah Pakatan . Persoalannya , mana puak-puak GM13 ini dapat dana ??

Hari nie kantoi dengan gambar ini..Sahlah bahawa mahasewel nie dapat dana dari Pakatan Rakyat...Nak menipu pun agak-agaklah...

 Setakat nak kutip2 duit sesama mereka ..nak makan pun tak lepas untuk pusing satu Malaysia ..
 Dalangnya tidak lain tidak bukan adalah puak-puak pembangkang la demi nak menarik sokongan golongan mahasiswa menyokong mereka di PRU 13. 


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive