Friday, January 4

KAMBING HITAM DISEMBELIH DEMI UNDI MELAYU.....


Kambing hitam belaan DAP telah disembelih demi menyelamatkan Tokong Crocky Erogan Lim Guan Eng.Tokong Erogan  hari ini memberitahu Pooi Weng Keong telah meletakkan jawatan sebagai pengarah pilihan raya parti berikutan kesilapan dalam pengiraan undi pada dalam pemilihan parti itu baru-baru ini.
 
Malah, Pooi juga meletakkan jawatan sebagai ahli jawatankuasa DAP Wilayah Persekutuan.
 
Guan Eng berkata, Pooi juga turut mengakui bahawa kesilapan tersebut berpunca daripada beliau dan mengaku bertanggungjawab sepenuhnya di atas kesilapan itu.

DAP mahu sebuah firma perakaunan untuk mengendalikan pilihan raya parti itu pada masa depan untuk mengelakkan sebarang masalah.
 
Pada Jumaat, dilaporkan bahawa Zairil Khir Johari, yang pada mulanya berada dalam kedudukan 39, kini telah berada pada kedudukan ke-20, memperoleh kedudukan terakhir ahli dalam CEC.
 
Zairil, yang sebelum ini dikatakan telah mendapat 305 undi, sebenarnya mendapat 803 undi, meletakkan beliau dalam kedudukan ke-20.
 
Vincent Wu, yang pada mulanya diumumkan mendapat tempat keenam dengan 1,202 undi, telah jatuh ke tempat ke-26 kerana parti mendakwa dia sebenarnya hanya mendapat 669 undi.

Lawak sebab Tokong Erogan adalah seorang Akuantan takkan benda remeh macam nie terlepas pandang...Entah berapa banyak benda lain yang Tokong Cerocky nie terlepas pandang dan masuk kekantung sendiri....



No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive