Saturday, January 5

HEBAT MAT SABU HANCURKAN PAS.....?


PAS Hancur..! di satu pihak masih ada yang mempertahankan kesucian agama Islam...di sebelah pihak yang lain yang memang hanya berkopiah dan berjubah PAS semata tetap akan merelakan kesucian tergadai..kalau agama boleh digadai jangan tanya la bab maruah, keluarga, anak bini, menantu jauh sekali bangsa dan negara.

PAS melalui jurucakap dan pencinta komunis yang juga Timbalan Presiden PAS membuktikan bahawa agama hanya alat..! agama hanya lesen untuk mendapat laba dari kutipan derma jihad@jahat dalam ceramah ceramah kalau pun bukan tabung mangsa Memali.

Itu pun ekslusif kepada para pemimpin mereka sahaja..kepada kuda belang mereka taraf hidup hanya sebagai hamba abdi @ kuli batak yang perlu membayar sejumlah wang bagi mempastikan pemimpin mereka hidup dengan senang lenang...tak gitu?

Namun yang lebih ekslusif dan terpilih ialah sekutu setan mereka yang boleh mendapat laba tanah rezab melayu yang nilainya berpuluh puluh juta...! sekali lagi..hamba sahya hanya boleh dengar dan lihat..! lu ada?

'PAS kekal dengan pendirian yang dikeluarkan oleh presidennya Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang membenarkan penggunaan kalimah Allah oleh bukan Islam sebagai rujukan kepada tuhan, kata Mohamad Sabu'

MKP Ayat Sempoi : Lepas nie Mat Sabu boleh jual mee sotong kat Padang Kota...Pasai dia pandai Goreng.....Tapi Hangit.....


1 comment:

Anonymous said...

Untuk Kemuliaan Dunia dan Akhirat Pilihlah ISLAM,jangan pilih PAS. yang penuh dengan maanusia yang berhati busukkkk!Munafikkkkk!
Luar nampak Islam tapi dalam hati kita x tau,perjuangan berlandaskan HASAD DENGKI,kalau nak tau cuba dengarceramah m,ereka!Nilai dan buat keputusan!Takut nanti Dunia tercicir,akhirat melepas!
Ingat,Islam dah lama ujud melalui Wahyu Allah!PAS dasar berubah2baru 50th+didaftar!.Kebanyakan pemimpin PAS ni orang yg kecewa x dpt tempat dlm UMNO!sila selidik latarbelakang setiap pemimpin PAS disetiap Bahagian.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive