Thursday, January 3

DEEPAK SENDIRI LONDEH RAFIZI......?


Pada mulanya blogger macai pakatan anak haram belaan Anwar macam bom baru untuk hentam DS Rosmah dengan skandal cincin terbaru 13 juta...wow hebat sangat dengan dedahan ini depa pun taboq peluru kapoq merata tempat...


Tak terkecuali jugak blogger Pro UMNO/BN yang awal-awal main tepis tak mahu nak jawab isu ini dan berkomunikasi didalam BBM,MKP macam biasa ushar dulu dan tengok riaksi kekawan apa ada didalam fikiran mereka...tapi korang dah tahu kebenarannya.....?

Rafizi lembu nie memang bangang cekau apa saja yang ada untuk dijadikan isu memburukkan DS Rosmah..Tak sedar yang bola tanggung diberi dan hanya masa sahaja untuk "SMACH" sampai terkangkang bewak dibuatnya...

Video ini penjelasan Deepak Towkey Karpet menceritakan semuanya...Ternyata Rafizi hanyalah lembu tunggangan Anwar bila perlu dan bakal disembelih kerana kini telah menjadi liabiliti...


No comments:

Followers

PALING SEMPOI MINGGU INI

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive