Monday, January 7

ROKOK JENAMA DS ROSMAH PULAK DIJAJA.......


Sampai tahap macam nie punya sok ada!!!!Apa punya haprak macai-macai pembangkang kering idea nak burukkan nama DS Rosmah...Takkan tahap budak tadika punya cywar korang nak main der...Nama pun blogger dan Cyber macai ini kesian ek!!!! Apahal korang dah tak boleh lawan dengan fakta atau benda lain. Selain mengharapkan Rafizi lembu aje yang nak jadi hero, Tapi akhirnya kena jugak bola tanggung yang telah diberi oleh Deepak....

Bebaru nie blogger sengal Anak Sungai Celaka dari Pulau Pinang yang konunnya hebat berhujah dan banyak fakta...Tapi gampang jugak MKP ingat dia sendiri punya tapi balun Maloyakini punya... Gampang...

“The Black Rose – satu siri buku yang dijanjikan oleh ahli perniagaan permaidani, Deepak Jaikishan yang mengisahkan persengketaan beliau dengan keluarga Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, akhirnya muncul di ruang siber. Siri pertama – Black Rose 1.0 – telah diedarkan kepada media malam ini dalam bentuk e-buku setebal 26 halaman dengan pengarangnya dinyatakan sebagai ‘Spirit of Altantuya’.

Buku ini tidak menyebut mana-mana personaliti tertentu dengan nama, tetapi jalan ceritanya hampir dengan kisah hidup Deepak sendiri.”

Berita mengenai kononnya Deepak yang menerbitkan buku itu kini telah tersebar dengan luasnya setelah puak-puak PKR melaksanakan perang saraf iaitu untuk memastikan perkara itu mendapat perhatian umum.

Perihal kekecohan berkaitan penyebaran ‘Black Rose’ yang kononnya menceritakan tentang Najib dan Rosmah selain mengaitkan Deepak, maka ahli perniagaan itu merasakan ada pihak yang sedang menjalankan operasi tertentu.

Lantas, Deepak telah menafikan pelancaran buku tersebut dikeluarkan olehnya melalui SMS kepada semua media dan meminta namanya dikeluarkan. Rujuk keratan SMS di bawah:

Tetapi apa yang peliknya adalah, sehingga kini Malaysiakini masih belum mengeluarkan kenyataan penafian Deepak serta mengeluarkan namanya.

Tindakan dan kedegilan Malaysiakini ini telah mencetuskan satu tanggapan mengenai adakah media pro pembangkang itu mempunyai agenda tertentu untuk menjatuhkan Najib dan Rosmah.

Apa tidaknya, sudah beberapa hari Deepak telah menghantar kiriman SMS kepada media termasuk Malaysiakini, namun sampai sekarang tidak ada apa yang berlaku.

Persoalannya, dalam buku terbabit mengapa watak-watak dalam buku tersebut menggunakan nama samaran?

Jika benar ia menceritakan tentang Najib dan Rosmah dalam isu Altantuya, gunakan sahajalah nama sebenar tidak perlu berselindung menggunakan nama samaran.

Mengapa takut untuk letakkan nama sebenar jika kandungannya benar?

Dokumen dalam buku tersebut sama seperti yang ditunjukkan oleh ‘Toy Boy’ Anwar, iaitu Rafizi beberapa hari lepas.

Mengapa perkara itu terjadi?

Sedangkan Deepak, dalam sidang medianya sebelum ini menafikan dia pernah melihat dokumen yang dipertontonkan oleh Rafizi.

Jadi, sebagai rakyat yang berfikiran matang dan rasional, kita boleh simpulkan siapa punya kerja yang keluarkan buku berkenaan.



No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive