RAPID

Saturday, May 11

KESIAN @PDRMsia DIHINA OLEH SRIKANDI PKR........


Ucapan Ketua Srikandi Pakatan Harami menghina Polis dengan menjadi alat kepada UMNO/ Barisan Nasional. Apa nie takkan pihak PDRM tak boleh ambil tindakan terhadap kata-kata menghina kepada anggota sendiri. Ucapan tersebut boleh dianggap sebagai menghasut.. 

Ucapan pemimpin Pakatan Harami nie ternyata menghasut rakyat supaya berdemo dijalanraya pada tiap-tiap hari. SPR menjadi sasaran pada setiap ucapan Pemimpin harami nie.

Tapi yang best hari nie ramai yang membayar tol dan membuatkan PLUS hari ini mengutip keuntungan  berlipat ganda. Korang kira sendiri jika kutipan pada setiap kenderaan rm1. Jika 100 ribu yang hadir paling kurang pun PLUS dah kutip lebih rm100 ribu...

Macai-macai nie bodoh kalau dah dapat kerajaan Pulau Pinang milik mereka sepatutnya mansuhkan TOL kat PENANG nie...

MKP Ayat Sempoi : Dah Kalah Buat Cara Kalah..... #LainKaliLAH...


7 comments:

Anonymous said...

Selagi tak ada tindakan aku tak percaya lagi dengan PDRM. Ramai lagi orang Melayu yang dah fade up. Jangan sampai mereka bertindak seperti Savak, polis rahsia Shah Iran

Anonymous said...

kalaulah ISA ada lg aman damai malaysia ni....

Anonymous said...

AMIN...kita semua amin..tuduhan itu akan menjadi pahala kpd PDRM.....kpd semua almarhum..yakinlah pahala mereka melimpah....AMIN

Ingat kpd semua MUSLIM..tuduhan fitnah akan menjadi pahala kpd yg dituduh jika itu tidak benar.......AMINNNN

Sehelai tudung sehelai serban tidak menjamin ia benar ......... Jagalah pakaian anda supaya tidak menimbulkan aib ke muka kita sendiri....

AMINNNNN

Anonymous said...

Klu org awam yg ckp dah kena cekup tp bl org politik ckp dpn beribu ribu org pun pdrm rileks je.jgn salahkan rakyat klu kami naik bosan membela pdrm

Anonymous said...

tangkap jerr

gerak313 said...

Bukan saja PDRM dan SPR tetapi pekerja POS Malaysia juga dihina dan dituduh menipu dalam pilihanraya...

Anonymous said...

Kpd PAS atau PKR yg beragama ISLAM...

YB semua tau..fitnah yg disampai didgr ke ribuan org..anda juga mengutip dosa dr ribuan org...jika ia disebar....bayangkan berganda melimpah DOSA atas kepala... Subhanallah ia menjadi PAHALA ke semua almarhum.....AMIN

Dosa kita sendiri tak mampu nak diambil ....
Inikan nak dipikul dosa org.....
Kerana MULUT BADAN BINASA tapi ini beza bukan jasad tapi ROH....

Jasad dah dimakan tanah......

ANDA YAKIN MASUK SYURGA... JIKA TELAH MENGHANCURKAN ORG M + BANGSA M YG PASTI BERAGAMA ISLAMMM........

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive