RAPID

Friday, May 24

VIDEO MEMALUKAN ANWAR IBRAHIM DI TERANGGANU #BlackOut505


Ini mungkin petanda yang bumi Terangganu tidak menerima kehadiran Anwar Ibrahim. Tak pernah terjadi sebelum ini. Pendapat MKP mengatakan bahawa ada unsur sabotaj dikalangan Ahli PAS yang kurang setuju kehadiran Anwar di Terangganu. 

MKP pecaya ramai dikalangan ahli PAS dah sedar bahawa Anwar adalah dalang disebalik video StopaAli. Walaupun begitu perhimpunan ini tetap diadakan namum kecelakaan ini ini nampak sangat ada unsur sabotaj.


Korang tengok sendiri tulisan disebalik bendera PAS apabila cuba diangkat itu tertera tulisan "AN N" ditengah-tengah memang sah belon gelembung itu milik BARISAN NASIONAL . Sengaja dimatikan motor gelembung udara itu supaya jatuh baru boleh nampak tulisan itu. 

Korang jangan salah faham dan menuduh ini kerja orang BN pulak kerana kat Terangganu sentimen TAKSUB pada parti PAS nie amat kuat. Jika diketahui orang BN masuk ketempat mereka sudah pasti natijahnya agak dasyat. Mesti kena pukul punya. Tapi ini mesti keja orang PAS sendiri. Yang menganjurkan adalah orang tempatan. Sudah tentu TOTOK PAS...


Ulasan Agak Pedas dari Din Turtle agak sinis pada PAS akan tetapi berbeza dari MKP. Mungkin akan berlaku gabungan PAS dan UMNO selepas ini. Itu adalah harapan MKP bagi menghalang kebangkitan lahanat Cina DAP. Bila Melayu bersatu sudah pasti Cina DAP tidak akan berani angkat muka dan meminta KUASA PEMERINTAH dari Melayu.  

Din Turtle menulis,
TANDA tuh ! Terimalah Qada dan Qadar yang telah ditetapkan Allah dengan hati yang terbuka, banyakkan bersabar dan bermuhasabah lah. Bukankan begitu nasihat Presiden Pas Haji Hadi ? 
Hmmmm nama Hadi ditulis sebagai salah seorang penceramah tapi beliau tidak muncul pun.... Kena badi Haji Hadi lah tuh hahahahaha ..... 
Syed Azman kata warna BIRU ? Mungkin sebelah dalam mengadap dia warna biru tapi hadirin yang diluar ni nampak lambang bulan Pas dan warna HIJAU ! 
Oya, memang ramai yang hadir tapi pelawoklah Syed Azman kalau dakwa seramai 50 ribu yang hadir sebab tempat parkir yang dikatakan sebagai dataran itu tidak pun seluas sebuah padang bola. Maksimum pun mungkin 15ribu....MAKSIMUM tu. BACA SETERUSNYA KLIK


1 comment:

Anonymous said...

Mereka yang menolak keputusan pilihan Raya ini adalah orang2 yang tak beriman, yang dalam PKR memang kita tak usah sebut kerana rata2 mereka berfahaman liberalism dan sekuralisme tapi orang2 PAS juga kebanyakan tak beriman. Pakai jubah dan kopiah belum tentu beriman. PAS kata tak sokong perhimpunan tapi bendera PAS berkibar2 diperhimpunan, sudah tentu penyokong2 PAS akan turut serta. Mana dia arahan dari ustaz ustaz PAS agar penyokong2 jangan turut serta perhimpunan ini malah antara yang kena cekup oleh poils adalah orang Pas!!!

ALLAH TELAH BERI KEMENANGAN PADA BN DAN MEMILIH NAJIB SEBAGAI PERDANA MENTERI. BERANI KAMU BANTAH KEPUTUSAN ALLAH!!!

STUPID MUSLIMS!! PENGHIANAT UGAMA!!

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive