RAPID

Thursday, May 23

NURUL IZZAH PULAK PACAK XXXX UNTUK ADAM ADLI........


Alahai anak kesayangan Anwar pulak bok buat hal lagi. Semalam heboh Malaysia dek perhimpunan haram dilakukan oleh puak meroyan apabila Adam Adli ditangkap. Nurul pulak siap pacak bendera hitam lagi kat depan Balai polis. Apa kejadahnya wahai si Nurul oiii Dok pacak bendera tue. Memang Nurul nie suka benda terpacak kalau tidak takkan sampai nak kulum benda terpacak......Huhuhuhuhu.


Ini adalah gambar situasi mereka yang ditahan semalam. 14 budak lelaki 2 perempuan cina dan 2 lagi lelaki melayu.  Pasukan FRU terpaksa berkawal di depan Penjara Jinjang, kerana pelampau Pakatan berarak dan melakukan provokasi terhadap pasuk polis, kerana mereka mendesak agar seorang rakan mereka yang ditahan reman di lokap itu dibebaskan.



Laungan seperti "Melayu Bangsat dan Melayu Bodoh" antara yang dilaungkan pelamapu itu, yang kebanyakkannya pemuda cina.

MKP ayat sempoi : Apa dah jadi kat Malaysia nie.... #SudahKalahSudahlah



13 comments:

Izan Colours said...

Masa dilaung2 'melayu bangsat, melayu bodoh' tu, nurulizzah dan melayu2 PR tu tak dengar ke agaknya. Bagus la 'bodoh' kena kt btg hidung sendiri. Aduhai...

Anonymous said...

Dia ingat hari hungry ghost,dia nak sembahyang kot? Melayu bangsat ke atau cina bangsat?

Kutukan Dewata said...

jadi macam ni sebab kelemahan kerajaan menguatkuasakan undang-undang.

kerajaan terlalu memberi muka dan kebebasan melampau terhadap mereka.

akhirnya mereka naik tocang.

lihat polis di amerika dan german,mereka belasah perusuh yang langgar undang-undang siap sembur kat muka perusuh dengan semburan yang memedihkan mata walaupun dah bergari.

polis malaysia terlalu bersopan santun siap jamu makan lagi kat babi-babi lapar ni.

jadi tanggung ajelah.

kalau dibiarkan mereka bermaharaja lela ada kemungkinan malaysia spring menjadi kenyataan.

hasutan-hasutan yang tidak benar kalau tak dibendung akan jadi benar akhirnya.semakin hari semakin bertambah pengikutnya kerana kerajaan tak bendung.

malaysia spring di ambang nyata.menteri kabinet akan lari keluar negara menyambung hidup.

buat baik berpada-pada!!!

Anonymous said...

dah kalah buatlah cara kalah...
tak yah lah meroyan lagi weeiii

Anonymous said...

Kalau akulah yg jadi polis..aku bagi mereka m16...sebiji2 di kepala..biar mampos..!

Anonymous said...

Bendera hitam...kan dpt gelaran imam mahdi syeikh Malaya...pak syeikh kumpulan ....awww

Imam mahdi naik kuda bawak bendera hitam. Ni naik kuda juga....tapi ditunggang DAP

Anonymous said...

Setuju sgt bro..sejarah kejatuhan negara2 eropah ketangan pihak kominis dan sosialis pada abad ke 18 dulu semanya berpunca drpd 'bkn kerajaan yg zalim tpi kerajaan yg terlalu berlembut dg rkyat'....

Agak2 ada ke pemimpin msia yg tau pasal sejarah ni?

mumjue said...

Aku sokong adam adli

Anonymous said...

kalu takde kat situ jgn buat cerita la...mana ada laungan melayu bangsat...pttuii

Darth Ader said...

pembangkang jadi kurangajar biadap dan berani melawan sebab polis kita bagi muka. tak pernah polis kita FRU bagi chota kepala kepala yang bodoh macam lembu ni. Aku nak tengok sgt polis kita FRU katok kepala AMBIGA dgn chota...lepas tu dia keriaw keriaw 1 Malaysia. yang polis takut sgt tu kenapa ? lahad datu pun kita tak takut ....inikan budak budak Cina haramjadah...taroh jer biar diaorang ingat sikit...undi pun dah tentu kita tak dapat , nak kesian apa lagi bangsa macam ni. Orang PAS pun kita taruh..bagi jer kepala lembu biawak biawak tu.

Anonymous said...

Jangan bagi muka kat bangsa bangsat.

Anonymous said...

Inilah meLAYU...setakat cakap besar bolehlah...memang meLAYU bacul dan bodoh sejak azali lagi..pi balik baca sejarah meLAYU...Kalau anak jantan, terus bunuhlah...cerita banyak pun tak guna...dasar anak haram..Apa hukumnya bunuh hamba Allah, memang kat neraka sampai bila bila...meLAYU Islam sebab terpaksa...sembahyang 5 waktu dah sempurna ke?

Anonymous said...

polis berlembut la sbb diorang msih anggp tu rakyt malaysia.. tp kesian kn kerja polis,org ada masalah cri diorang,bila senang maki hamun diorang,msa PRU ni mcm2 org kata kt diorang tp diorang sabar ja.. tgk muka ada yg than marah tp xwat apa2.. kalo kita keluarga angota polis apa prasaan kita kalo org duk kata mcm2 kat polis..ayh kita ka polis,abg kita ka.. apa prasaan kita..? ada sorang istri angota polis pernh crita jdi istri anggota polis ni byk dugaan,kdg2 suami balik diam ja kt umah sbb msalah kerja(kena maki kot,kalo x dgn bos,dgn rakyt) ,tiap2 masa semasa suami tgh kerja hati dia langsung x tenang,tgk kreta polis lalu pun duk rasa takot dh,tkot kereta tu singgah di rimau dn bgtau sesuatu yg buruk terjadi pd suaminya..tp org ramai yh xrasa prasaan diorang mudah ja ckp mcm2.. kesian kn... sekadar berkongsi crita...
yg cina kena tangkp sbb tujuk lucah kt rombongan DYMM Permaisuri Agong tu lg biadap..bukan DYMM kata apa2 kat DAP.. msa pegawai iringi DYMM tanya kenapa dia buat mcm tu dia tujuk isyart lucah kat dpn muka pegawai tu pula beberapa kali, bila kena tangk dia kta "korang x boleh tangkp aku,ini penang bukn melayu punya lg..kmi yg berkuasa di sini".. skali lg sekdar nk crita tugas2 angota keselamatan ni mencabar..

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive