RAPID

Thursday, May 2

VIDEO : AKSI TERLARANG ANAK ANUWAR Part-2 #MalaysiaSpring


Ini adalah dedahan Kedua yang MKP janjikan pada semua pembaca, Taktik untuk melancarkan #MalaysiaSpring telah dimulakan oleh Anak Anuwar semalam untuk mempertikaikan kreditbiliti SuruhanRaya Pilihanraya. 

Modus Oprandi Anuwar dan Anak Beranak ialah untuk menyebarkan rasa sangsi dan ragu-ragu Rakyat Malaysia bahawa Pilihanraya pada kali ini PRU-13 dijalankan tidak telus dan dikawal oleh Barisan Nasional. 

Selepas mendapatkan kepercayaan Rakyat Malaysia barulah dilancarkan Mogok atau perhimpunan secara besar-besaran yang biasa mereka lakukan pada BERSIH1.0 dan BERSIH 2.0. 

Terbaru Anuwar telah menwar-warkan bahawa penglibatan Jabatan Perdana Menteri (JPM) membawa masuk 40,000 pengundi ragu dari Sabah dan Sarawak sejak 25 April lalu.

Menurut Anwar, 16 penerbangan sehari dibuat dari Kuching, Kota Kinabalu, Sandakan, Miri dan Sibu menggunakan pesawat jenis Jumbo dan C130 Hercules yang ditempah khas.

Adakah ini benar? Nampaknya Selepas anak buat dedahan Bapak pulak yang menyambung tugasan #MalaysianSpring.

 Anuwar sanggup mengunakkan apa saja untuk mengucar-kacirkan Malaysia. Jika sebelum ini pada PRU-12 tidak pulak Anuwar dan sekutunya mempertikaikan ketelusan SPR bila dapat menawan 5 negeri. Pulau Pinang , Kedah , Kelantan , Selangor dan Perak. 

Kenapa sekarang baru isu ini menjadi Tumpuan Anuwar and sekutunya.
“Berdasarkan pengiraan kami, 4,500 dibawa masuk ke KLIA setiap hari. Penerbangan dibuat kecuali pada 1 Mei, dan bermula 25 April lalu. 
“Ini bermakna 40,000 individu ragu ada dan masih memasuki melalui KLIA, tak termasuk rakyat asing yang melalui jalan darat, pelabuhan dan fasiliti seperti LCCT,” kata Anwar pada sidang media di ibu pejabat KEADILAN, hari ini.
Hanya 40,000 sahaja pengundi yang didakwa oleh Anuwar. Persoalan yang bermain di minda MKP adalah cukupkan hanya dengan 40,000 yang didakwa oleh Al-juburi ini untuk memenangkan Barisan Nasional pada PRI-13?

Berikut adalah keputusan PRU-12 pada 2008. Wan Azizah Menang dengan majoriti lebih dari 13ribu undi. Ini baru Permatang Pauh? 

Jika berfikir secara logik dan waras adakah cukup hanya dengan membawa 40,000 Pengundi Bangla dan pendatang asing lain untuk menawan 222 Parlimen yang ada kat Malaysia. Sudah tentu tidak masuk akal. Hanya macai dan penyokong tegar Stor Kunyit Anuwar sahaja yang pecaya........

Sehingga kini tiada lagi dedahan yang telah dikeluarkan oleh Anak Anuwar. Kenapa dah takut dengan dedahan yang pertama. 

MKP nak tambah pulak derita pada Anak Anuwar dengan dedahan dedahan yang kedua.... So macam biasa korang enjoy dan tengok puas-puas.Pada rakan Blogger yang berniat nak kongsi MKP tak ada halangan akan tetapi kasi la Kredit/Link pada MKP.


video

MKP Ayat Sempoi : Pemimpin macam nie korang nak undi, Fikirkan dengan Waras dan matang..


95 comments:

Anonymous said...

laaiiiiiii... part 3... Part 3 la plak...

Anonymous said...

Izzah... kami nak you tolong hilangkan kesan dakwat kekal di jari. Kami nak cara natural, as in your video.

Anonymous said...

bilik ini macam aku kenal... tapi dimanaaaaaaaa?


Prof. Dr. Mohd. Zamri Yusoff bantu kami locate bilik ni... kami dah lupa la.

Anonymous said...

Padanlah Izzah yakin beno, dakwat kekal boleh hilang kalau kena cara tekniknya....

idup izzah!!!!
kasi hilang kesan dakwat!!!!
idup izzah!!!!
kasi hilang kesan dakwat!!!!
idup izzah!!!!
kasi hilang kesan dakwat!!!!
idup izzah!!!!
kasi hilang kesan dakwat!!!!
idup izzah!!!!
kasi hilang kesan dakwat!!!!
idup izzah!!!!
kasi hilang kesan dakwat!!!!
idup izzah!!!!
kasi hilang kesan dakwat!!!!

Anonymous said...

Ish tertekan betul gua ngan lu ni. Teganggu hormon gua siut. Tayang habis la macha.... Kasi upload la mediafire ke maner2. Kesian cai2 PKR yg tgh cari bhn dlm opis.

Anonymous said...

uhhhh..uhhhh..uhhhh,aku tak tahan lah tengok video ni..rasa nak INZAL lah..

Anonymous said...

Daripada post satu-satu,lebih baik gabungkan je semua video tu..

Anonymous said...

Allah akan menjaga aib seseorang jika dia menutup aib orang lain didunia ini, jika dia mendedahkan maka Allah akan membuka aib yang tidak menjaga aib orang lain dipadang marsyal..

Biasa lah, unmo memang politik kotor.. semua rakyat dah celik lah bai.. lu bangga buka aib orang, tunggu saya hari pembalasan lu bai..

Anonymous said...

zizah tentu nangis tanya "izzah betul ke kamu ni izzah..."

why? why? why?

Anonymous said...

anon - May 3, 2013 at 12:38 AM

pandai cakap pasa aib nampak. yang kamu sama sama tuntun tu wat per? yang bebenor kamu tu pun sama 2X5. aku rasakan lebih baik dipaparkan untuk umum menilai.

Dollah Hilton said...

Hang dok tunjuk sikit2 tak sempat aku nak keraih. Ayaq pun tak keluaq. Dah la malam jemaat! Huhhhh!!

Anonymous said...

teman sokong sangat... kurang-kurang dengan maklumat2 macam ini kita boleh buat pilihan dengan lebih baik.

Tak la sampai sebab seronok dengo hebat berpidato, kita pilih jugak PELIWAT...

Anonymous said...

Owh buat x malu la plak..da kuar video tau malu..nsib baik rakyat tau ape pemimpin bangang ni buat dari pada rakyat diperbodohkn seumur hidup..

Anonymous said...

eleh..tahu pulak jaga aib. dulu kemain lagi mengaibkan org. takde kesian kesian..takkan dah lupa kot? CSL yg kafir tu pun korang aibkan giler2..jd bayangkan pl jika yg MUSLIM dan BERTUDUNG buat camtu..
jaga aib konon..lupa ke apa sj kerajaan buat semua minah tu aibkan..
minah tu bukan nak jadi surirumah je bhai..dia nak jadi pemimpin..korang lupa ke apa kata hadi?
munafik gila la puak2 PR nih!

Anonymous said...

Anon 12.38pm : Kalau kau nak tahu, kebanyakannya puak PR sendiri yg banyak rakam video dan gambar2 ni semua bertujuan utk jatuhkan sesama sendiri.

Dahulu mana ada benda2 ni semua, gambar Eli Wong dan gambar Azmin tu pun puak PKR y bertelagah sesama sendiri edarkan..apa kau nak cerita aib dan semua ni kalu PR yg sendiri buat, kemudian pencacai yg tertipu dok tuduh BN.

Gunalah otak sikit bro....

hj.hadi bangang said...

Deeiii, apa daaa...muka pun tak jelas. Macammana kau boleh kata itu si polan ??

mengarut jer....

Kalau nampak jelas orangnya macam video mustapau ali tu barulah boleh sangat dipercayai !

tapi aku harap memang benar si polan tu sebab aku benci sangat dengan Anwar lahanat si haramjadah !!

Anonymous said...

Aku kenal,itu Nurul izzah. Aku kenal dengan pensyarah itu, kami sama kelas. Padan dalam kelas pun izzah baik dengan pensyarah itu. Nak dapat penuntut cemerlang... Lagi aku dengar izzah ada skandal dengan pensyarah lain. Buat kerja di makmal pulak. Kes itu kemudian di tutup senyap begitu sahaja atas arahan pihak atasan... Jom semua kongsi bersama...

Anonymous said...

politik kotor la korang ni orang2 BN...hei MACAI2 BN...kalau korang boleh buktikan dengan dekat gambar tu memang sahih Nurul Izzah...tunjuk kan la...apa barang gambar jauh dan tak jelas pun ppuan tu Nurul Izzah ke tak...dan 1 lagi...dayus la laki Nurul Izzah kalau dia tak ceraikan bini dia ni kalau betul2 bini dia buat taiik...jangan suka2 tabur fitnah pada orang lain....korang yang ada mak...adik beradik perempuan...anak perempuan...1 masa nanti Allah akan laknat dengan turun pembalasan pada orang yang suka menabur fitnah....Nauzubillahiminzalik...kalau ye pun tak suka dengan PR...tak perlu buat fitnah...sebab orang PR ada ke buat fitnah seteruk ni pada orang BN????ni sampai tahap penghinaan yang besar tau tak....kita masih punya Allah...ingat DIA...bersyukur pada nikmat yang DIA bagi...bukan bersyukur pada BN....Allah bagi otak pada korang untuk berfikir...bukan BN bagi otak kat korang......Wassalam

Anonymous said...

tunjuklah video jelas2 dan janganlah tunjuk kabur2

Anonymous said...

apalah orang tunjuklah jelas vedio tu

Anonymous said...

sama warna skirt dengan yang ni, cube tgk https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/942387_10151562043552418_21919423_n.jpg .. haha

nk caya ke x eh ?

hj.hadi memang bangang said...

Komen anon 9.22 dan anon 10.49 membuatkan aku yakin sememangnya betul itu adalah si anak puaka belaan PKR dalam video tersebut.

Anonymous said...

Si wan azizah pun mengaku yang tu bekas pensyarah si norole izah dan izzah sendiri !! X per caya tgk ni..http://wanazizahblog.com/

Anonymous said...

Entah2, belajar dulu nak pass exam guna taktik backdoor mcm ni..Ni la yb pujaan ramai puak PR.

Anonymous said...

emak dia sendiri pun dah ngaku. apa lagi yang pencacai2 Parti Rosak nak bising nih?

Anonymous said...

padan la time aku kt UNITEN dulu kemain lagi result si izzah ni.. dok la sengsorang berulang ke library selalu... ade project baik rupanya.. nyesal aku tak bebaik dgn dia.. lol

Anonymous said...

sebab perkara macam ni lah Allah suruh hambaNya laksanakan hudud mengikut perintahNya. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui lg Maha Agung! Takotlah dgn azabNya kelak. Bile ade hukum hudud, perkara sebegini takkan berlaku, takkan ade aib mengaib dan fitnah memfitnah dlm masyarakat kite. Dan tentunya ini lah kerja org melayu Islam yg memamg terkenal dgn kebodohannya dlm negara sendiri..sungguh memalukan. aku berdoa agar Allah tunjukkan kekuasaan-Nya terhadap org2 jahil di Malaysia ini..bahkan klu Allah turunkan bala yg maha dahsyat pun aku rela disebabkan puak2 yg suke mengaibkan org lain ni.Dunia dh akhir zaman...

Anonymous said...

sebab perkara macam ni lah Allah suruh hambaNya laksanakan hudud mengikut perintahNya. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui lg Maha Agung! Takotlah dgn azabNya kelak. Bile ade hukum hudud, perkara sebegini takkan berlaku, takkan ade aib mengaib dan fitnah memfitnah dlm masyarakat kite. Dan tentunya ini lah kerja org melayu Islam yg memamg terkenal dgn kebodohannya dlm negara sendiri..sungguh memalukan. aku berdoa agar Allah tunjukkan kekuasaan-Nya terhadap org2 jahil di Malaysia ini..bahkan klu Allah turunkan bala yg maha dahsyat pun aku rela disebabkan puak2 yg suke mengaibkan org lain ni.Dunia dh akhir zaman...

Anonymous said...

Kalo tk nk aib jgn buat aib ler. Jaga akhlak dan maruah...kalo berani buat beranilah tanggung risiko...pendedahan bukan unt mmbuat aib pda sipelaku...ttp unt pengajaran pda kita kita semua....sembunyik tpi tmbok bolih bolih aja...tp jgn lah lupa camera Allah tetap dimana2....kalo kafirun almaklumlah juga...orng biasa bolih ditepis perbuatan semacan ini. Syng nya sipelaku adalah melayu dan muslim. Bertutup sopan dn yg cuba unt menerajui kerajaan...fikir2 lah...anda sanjung orng semacam ini ?...aib sunggup mengaibkan...

Anonymous said...

Video cam ni pun leh jd modal bodoh korunk...

Anonymous said...

Dulu RPK Malaysia today ada tulis pasal Tian Chua buntingkan anak seorang pemimpin pembangkang,siapa agaknya.Mengikut RPK Dr.Sy Hussain tahu mengenai ke tu.

Anonymous said...

tak payah heboh2 betul ke Nurul Hebat atau pun bukan. Ini link baca apa emaknya cakap pasal Nurul, siap ada printscreen lagi.

http://mahamissa.blogspot.com/2013/05/hot-wan-azizah-mengaku-itu-nurul.html

Tapi kalau pergi keblog emaknya, entri tu dah kena delete. Pasal korang sibuk bertelagah kat sini, Nurul pulak bertelagah dgn emaknya sampai dia kata itu bukan blog emaknya, kesiannn dia ...

Nasib baik dia tak cakap Wan Azizah tu bukan emaknya, kalau tidak lagi harubiru ...

Anonymous said...

kalau kita hidup mewah kaya raya bersyukurlah pada allah,bukan pada BN, begitu juga kalau hidup kita melarat papa kedana janganlah salahkan BN,

Anonymous said...

Mana lebih keji buka aib org ke buat fitnah..aku rasa kalau PR cerita mnde fitnah ko tepuk tangan seronok

Anonymous said...

Teknik Keji blogger BN. Org bodoh sj akan mudah percaya fitnah UMPORNO..

http://www.keadilandaily.com/?p=51520

birudamai said...

Kelakar betul la org BN nie. Nampak sgt la yg u all ni trdesak. Sesape yg di bayo bole je brlakun dlm aksi murahan nie. Dh le jauh kameranya. Muka yg so call Izzahnya pon tk nampak. Apa lagi yg u all nk buat pas nie ? Video seks kucing Anwar...ha...ha...ha atau atau video seks Nenek Anwar. Memang bole menangla kalo masuk Maha Raja lawak...kah3...

Anonymous said...

tgk muka anuar pun takut. macam ne nak suruh dia jd pemimpin

Anonymous said...

lancau blogger nih

Anonymous said...

Perkara paling asas dalam memilih pemimpin, dia mestilah mempunyai akhlak yang baik. Mungkin ini boleh memberi jawapan kepada kita, kenapa Nurul Izzah boleh timbulkan isu murtad dan Anwar boleh jual isu kalimah Allah. Siap boleh sokong LGBT.

Anonymous said...

Yang pasti haram memilih pemimpin dikalangan orang yang mempunyai akhlak yang rendah.

Anonymous said...

bole ajak main upanya si izzah ni.. patut la muke dh xde seri..

Anonymous said...

hahahaha....pencacai PR masih lg x cy..padahal mak dia dah ngaku...kan ibu tu..xkan putus air dicincang...=ni la kalau pala otak dah tepu...bila hudud dilaksana inilah antara org yg akan kena... sokong!teruskan sokongan anda wahai pencacai PR...janji boleh..wakakakaka

Anonymous said...

Raja Mohd Shahrim
Perhatian....LamanBlog Kak Wan telah dihack oleh 'tentera Syaitan yg diKenali' .. post yg menyatakan Kak Wan mengesahkan clip Nurul itu tulin adalah perbuatan IBLIS dan SYAITAN.....

Kredit to:Sharifah Shahidah..

Anonymous said...

Raja Mohd Shahrim
Perhatian....LamanBlog Kak Wan telah dihack oleh 'tentera Syaitan yg diKenali' .. post yg menyatakan Kak Wan mengesahkan clip Nurul itu tulin adalah perbuatan IBLIS dan SYAITAN.....

Kredit to:Sharifah Shahidah..

Anonymous said...

Kelakar betul entah pelakun mana pulok ni, buatlah ceramah ni asyik lucah je bro, pulok tu blog wan azizah telah diedit, semacam mengiyakan pulok Nurul Izzah, walau bagaimanapun tahniah kerana sekarang ko semakin menyedarkan org supaya menyokong PR....

Anonymous said...

Allah Maha Adil... Allah akan naikkan org yg dikehendaki dan Allah jugalah akan jatuhkan org yang dikehendakiNya.. Sedarlah umat islam jgn kerana kuasa agama Islam dan bangsa tergadai... Kita negara Islam, kenapa perlu memilih org kafir yg menentang Islam untuk dipilih jadi pemimpin!!! Logikkah org kafir akan memelihara Agama Islam!!! Fikir dengan Iman bkan dengan Nafsu...!!! Kerana minyak diturunkan harga dan tol dihapuskan kita sanggup NILAI Agama islam diturunkan dan bangsa Melayu dihapuskan!!! ALLAH HUAKBAR!!!!

Anonymous said...

sapa yang dapat lebih kredit dengan video ini? BN? PKR?
tentulah PKR.
1. dapat tuduh UMNO/BN jahat/ otak kotor
2. dapat simpati kononnya terinaya
3. kalau ianya tulin, dapat ditepis dengan mudah sebab kabor
4 dll

apapun pada ALLAH kita berserah, nak suruh pelaku bersumpah laknat, entahlah...

Anonymous said...

Ingat najib bagus sgt ka.. Porahla macai be-end.. Drpd biarkan pemimpin2 be-end yg korupsi krn tlalu memerintah bgs lg kita tukar dgn kerajaan bru.. Ini kali lah.. Tukar...

Anonymous said...

Yp pasti HARAM memilih kerajaan munafikun

Anonymous said...

pelik juga..kenapa nak saman prof...tgk video ni..sah2..suka sama suka..rela ati..ini bkn masanya bn @ pakatan nk bergaduh bab video nie...pilihanraya..5hb ni pakat2 pangkah je la...takyah nak gaduh2 kat sini...pilih mana yg anda suka..asalkan malaysia tak tergugat dgn anasir yg jahat...

Anonymous said...

Assalam..kan mak dia dah ngaku...tu yg spoil tu...nak apa lagi..turnlah pulak X mbrind

Anonymous said...

anon 12:11am. kalau mcm tu mmg boleh percayalah PR sendiri yg buat video tu sbg jalan senang nak dapat undi simpati. dorang tunggu dan lihat kekalau PR dah nampak nak nazak baru keluarkan utk tontonan.

utk gambarkan ini sbg fitnah UMNO dorang boleh suruh Nurul Izzah jadi pelakon betul2. hebat, hebat ... pecah dara ke pecah jubor ni?

patutlah RPK pun pernah mention dulu ...

Anonymous said...

soalan petama untuk lakhnatullah ni...

-bila vedio n...

soalan kedua untuk bakal warga neraka ni

-mana kesahihan itu ada izah

soalan untuk umno@bn pendusta celaka

-bilakah video ini dirakam

jika x ley jawab..maka memang pembohong...dan ingt...neraka jahnam ALLAH telah janji buad orng seperti kamu

hafizul nabhan said...

Nmpk sngt nk kianat org. .
Brtaubat la bt aniaya org. .
Kalau vdeo tu btl2 Nurul Izzah bkti kn y tu die tnjk muka. . Ny vdeo tah ap2 nk nk tuduh. . Bkn nk bpihak pd sbelah Nurul Izzah la. . Tp nk mncri keadilan. . Kesian kwn tu kne aniaya. . Jdi2 lah. .Tp bsabr la wahai Nurul izzah. . Tuhan dsisi org2 y benar. .

Anonymous said...

Kepada Penyokong Izah,

BERANI tak kamu bertanya pada diri sendiri, MUSTAHILKAH bagi ALLAH MENGHIJAB kamu dari mengenali SIAPA sebenarnya Anwar dan Izah?

Kamu semua menjual nama Allah, Islam dan Hukum kerana masih YAKIN bahawa MUSTAHIL kamu dihijab dari menenali siapa Anwar dan Izah sebenarnya, Betul tak?

Izah dan Anwar akan tetap seperti itu TAPI KAMU semua begitu Angkuh meyakini adalah seolah-olah MUSTAHIL bagi Allah menghijab kamu semua....

Anonymous said...

KENAPA MUSUH ANWAR NI GEMAR BUAT VIDEO LUCAH YG BLUR KABUR ATAU SENGAJA DI KABURKAN UNTUK MEMBUAT TUDUHAN PALSU FITNAH TERHADAP MUSUH DIA. SEMUA NI AKAN TERJAWAB SETELAH PAKATAN RAKYAT CONTROL PUTRAJAYA. KALAU PR X DPT TAWAN PUTRAJAYA FITNAH INI AKAN TENGELAM DAN AKAN MUNCUL 5 TAHUN LAGI. AKU KESIAN PD ANWAR DI AIBKAN, YG HERAN ANWAR SAJA JADI SASARAN.

mahadzira said...

kalau betul izzah kenapa tidak buat video besar..nampak sgt kamu cuba berlindung..neway dosa you tanggung sendiri

Anonymous said...

kes najib & al tantuya tu takde video pon korang caya bulat2.akal sontot PR

Anonymous said...

Muka pon x nmpk cmne bley ckp dia nurul izzah?

Anonymous said...

Hai pengikut PR.

Buangla sifat taksub gila babi korang tu. Video izzah, anwar taknak percaya. Sumpah saiful depan Kaabah korang taknak percaya pulak. Percayakan air liur Anwar dari sumpah nama Allah. Wake up la weiii...Aku pun dulu orang PR. Skrg dah terbukti PR makin songsang. Masih igt tak sembahyang hajat ramai2 anjuran PAS utk Anwar dulu?. Satu2 Allah tunjuk untuk kita nilai. Kalau masih tak sedar jugak, dah sah dibutakn mata hati. Ini bukan soal BN/Umno. Tapi soal akhlak moral pemimpin. Ni semua mungkin juga doa Saiful sebagai orang teraniaya. Makin lama makin banyak isu moral/akidah Anwar/family terbongkar.

Buang sifat taksub melampau. Guna kepala otak untuk menilai, bukan kepala lutut.

Anonymous said...

sy langsung tak prcaya video ni...bodoh nya org yg buat vedio ni..tk kn aman la org yg menfitnah...jangan takut lwn abis2 ni kali lah...

Anonymous said...

Betul3...fitnah lebih keji dr mgaibkn org yg sah2 dh lakukan kesalahan....bkn mgaibkn tpi just nk bg rakyat tahu siapa pemimpin yg talam dua muka...depan baik je tpi kat blakang mgalahkn setan...buka la mata tu...x sedar2 lg ke...x rasa brsyukur ke....cuba duduk kat palastine, kat thailand, syria, mn2 negara Islam yg lain...korg macai pikir ade tk seaman makmur mcm malaysia...

yummiedja said...

tak npk muka pun..jan la kita fitnah org atau sangup buat pa ja utk mengkelirukan masyarakat..makin buat mcm ni makin timbul rasa benci pd org yg kita rasa tdk adil d sebelah pihak tau makin kita rasa sesetengah org mcm terdesak time mengundi juga br keluar mcm2..udah2 la 2 kami tau sama yg kami mau undi x payah suruh kami undi sapa..jan la kasi kecoh keadaan npk sgt kotor..malaysia tida budaya begini x payah campur tunaikan la kewajipan kita sebgi pengundi..undi pd yg layak

fyzul said...

Allah maha adil
fitnah lah lagi
kamu tak mati lagi sebab tu kamu tak takut. aku harap Allah terangkan ati manusia yg suke memfitnah keluarga orang.....AMIN

Anonymous said...

Innallaha ma'as sobirin..sabor jela izzah

Anonymous said...

tak nampak muka pon.. sapa2 pon bleh pakai bju n skirt yg sama warna. video pon macam edit je kat 2 makluk to..

Anonymous said...

boleh je orang lain yang menyamar jadi izzah. pakai pakaian warna sama, dah boleh berlakon dalam video ni hah. 2nd, dalam video bukan nampak pun muka izzah. bro, kau takde buktilah yg itu izzah. bukti tak cukup, nak sebarkan kat org lain. manusia tidak bertamadun. :P

Anonymous said...

kelabu asap je... xsahih sbg bukti... yang lama mesti tukar baru... dah kaput semakin kaput... tukar je lah...

Omaknya Ijah said...

Yang tanya kenapa gambar clear tu, dah nama la HIDDEN CAMERA... mana boleh zoom-zoom, close-up bagai. Nak komen pun bior la pakai otak....

Anonymous said...

part 3 tengah record ke? cakap dgn pengarah maen depan kamera laa. tak stim a tgk jauh2. main kat atas meja laa, kan dekat dgn kamera.

Anonymous said...

Ni en baba babi ko?

Anonymous said...

Ai d tendang klr dari office sbb RASUAH bkn pasal kesnya dgn sepol

Anonymous said...

Kadang pelik dgn manusia ni ada video yg terang2 nampak kelakuan kurang sopan pelakun TAK NAK PERCAYA pulak. Yg ini pon TERANG2 maknya mengaku dlm video yg itu anaknya pon TAK NAK PERCAYA. Lepas tu ckp pula pasal AIB. Sebenarnya pelakun ini yg buka aib sendiri kerana mereka ini di kenali orang ramai. Perangai tu jagala. Klau org tak kenal pon mesti kena jaga. Allah itu tidak buta atau pekak atau bisu. Sumpah saiful dah mula berjalan. DEMI MASA.

Anonymous said...

Mereka tidak d aniayai atau d fitnah. Manusia yg zalimi diri sendiri. Byk la bermuhasabah diri mula ketika ai belajar d Mckk. Bw lari wan az untok berkawin yg d tentang oleh bapaknya..start from there dan replay semula video diri sendiri way back dan bertanya la kpd diri sendiri mgapa terjadi sampai ke tahap begini. Salah siapa? ALLAH tidak zalimi manusia melainkan mereka membuat kerakusan kpd diri sendiri.

Anonymous said...

Islam tidak mengajar kita sebar fitnah. kita sendiri pun xtahu video tu tulen ke x. terus kita cakap si polan ni si polan tu.. hidup dunia ni sementara saja..60 tahun, 70 tahun, yang mati muda pun ramai..takut lah dengan azab Allah s.w.t.

RAKYAT BIMBANG JADI BAHAN VIDEO SEKS said...

takutnyer ngan macai2 ni...risau jgak tup2 esuk muke aku lak kene tempel kat video seks....risau lah pulak duduk dibawah pemerintahan UMNGOK ni...macai die suka sebar video seks pastu lebih hebat lagi buleh buat video tu....

Anonymous said...

AKU NAK TNGK VIDEO DIA> ASAL TAK BOLEH!

Anonymous said...

kasi anak bini n mak ayah korang duit dari sumber haram dgn menyebarkan fitnah n bahan2 lucah,moge2 allah memberi ptunjuk supaya kamu bertaubat

Farid Genkai said...

Politik kotor by be end

Anonymous said...

Tahukah anda fitnah itu berdosa..sesunguhnya allah maha mengetahui..ALLAHHUAKHBAR..

Anonymous said...

Izzah yg buat kak wan yg mengaku..she shud just shut up

Anonymous said...

Hai mak sendiri yg sudah mengaku itu anak beliau. Sepatutnya si tua jijah elok diam. Tu la lagi byk bercakap lagi byk nonsense yg klr dari mulut tu. Dulu buat pd org sgt bagitau wartawan suami kena hiv la sakit blkg la sakit tengkok la etc etc... kan sekarang sudah keluar selai selai perangai keluarga. Muhasabah diri

Anonymous said...

phl x leh nk tngk ni ..

Anonymous said...

GUNA AKAL: tak perlu fikirkan sejauh mana kesahihan video ni.Cukup sekadar meneliti semula kata-kata dan tindakan Anwar dan Izzah yg sanggup menjual kalimah 'ALLAH', menyokong perjuangan Israel, dan menyokong 'LGBT'. ternyata, imej luaran yg sopan dan keIslaman telah mengaburkan mata rakyat Malaysia. Sanggup gunakan imej sedemikian semata-mata untuk menjadi PM. At least, Najib tak pernah keluarkan kenyataan-kenyataan seperti Anwar dan Izzah.Dia masih boleh berfikir dengan waras.Janganlah mempolitikkan agama Anwar dan Izzah oii..

Anonymous said...

nampak sangat akhlak org MELAYU ZERO.
Akal di bawah tapak kaki.
Agama ISLAM pada IC je !
Continue lah perangai mcm ni wahai penyokong2 party. tak kira lah BN or PKR. 1 day negara ni pasti tergadai.
bangsa asing seronok tengok.
Mmg MELAYu ni nama je lebih. Eksyen , berlagak mcm bagus. Generasi ni lah yg melahirkan ribuan mat rempit & penzina.
OTAK tau nak jatuh kan org lain je. Kemajuan yg dicipta org Melayu ? SAMPAH je.

Anonymous said...

ujian kpd cai2 PKR,PAS..nuar,,setopa,,izzah,,dun selinsing..assamin ali...lu cye atau lu wat tak kisah...ada aku kisah...yg pentingnya..itu lah perilaku pemimpin kamu....

Anonymous said...

fulamak...hebat sungguh drama anak beranak dan sukusakat PKR ni...patut la geng2 PAS pun lg staedy...Dlam keretapi..dgn pemilik busana pun jadi...ajaran 2 parti isle....

Anonymous said...

Bkn la nak setuju...
Tp mmg dia... Tgk part pertama...
Ya Tuhaan kenapa Izzah tu tak mengelak lngsung, buah dadanya di raba, jelas dia membalas ciuman mulut..
Tgn pensyarah tu tak ditolak langsung semasa kain nya disingkap....
Nauzubillaahiminzalip...

Anonymous said...

Jgn gaduh,kitekn 1agama 1bngsa.kite bincang.kalo xmampu nk buat apa2 duk diam.tngk je pemimpin mane bgus.pilih yg 2.xkira bn atau parti mane...marilah kite berkwn.ada cite kite kngsi.kalo xda kesahihan kite jgn pecya...dari kite gaduh bek kite p masjid dan tambh ilmu.sekian terima kasih

Anonymous said...

untung nyer pensyarah dia...

Anonymous said...

bodoh macai PKR , bangang xboleh pikiaq. . .akai x kat mana ? lutut ? keluarga gila rasuah & gila seks hampa nk jadikan pemimpin ?

Anonymous said...

BN perlu buat pamplet "hamPAS";harap anda menjauhi PARTI AJARAN SESAT..letakkan disebelah setika ABU..lawan tetap lawan....

Anonymous said...

hello abang bos..
kita dah tengok part 1, 2 & 3... part seterusnya bila cik abang bos..
releasekan lah part yang lain, kita nak tengok aksi anak si MANGKUK HAYUN & PENARI BALET yang amat menjijikkan NI... kita nak tau jg adakah aksi NIA ni seligat mulut longkang dia yang asyik mengata org x betul serupa mcm mulut nuar & jijah..

Hero said...

Pukimak kau lah Anak Haram punya blogger. Mak kau hisap konek negro pastu jubo dia kena balun Hahahahahahahahahahahahah

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive