Friday, May 3

VIDEO AKSI LEBIH MANTOP ANAK SULONG WAN JIJAH Part-3... #MalaysianSpring


Sehingga kini tiada kenyataan terbaru dari anak Sulong Wan jijah mengenai dakwat kekal serta menyalahkan SPR. Mungkin terkedu dengan dedahan yang telah MKP buat. Walaupun begitu MKP tidak akan berhenti setakat ini untuk membongkar keruntuhan akhlak Anak Sulong Wan Jijah nie.

Tapi blog SuaraPakatanRakyat dah mula memutar belitkan cerita untuk menutup bangkai yang makin membusuk pemimpin PKR. Berikut adalah apa yang ditulis;
Itu semua cerita lama, berlaku semasa Nurul Izzah masih menuntut pengajian Ijazah pertama di Universiti Tenaga Nasional dahulu.  Semua orang pernah buat silap, yang membezakan hanya dirakam atau tidak sahaja. 
Justeru laman ini mengajak agar semua orang berfikiran rasional dan mengelak dari menjadi seperti Tuhan nak menghukum sama ada seseorang itu berdosa atau tidaknya.
Itu belum lagi kita sebutkan bagaimana majoriti rakyat Malaysia ini yang sudah terbukti menolak penggunaan video seks untuk menjatuhkan karier pemimpin politik.
 
 Tunjuklah video macam mana jelas sekalipun, tidak ada siapa yang akan percaya.  Hanya orang bodoh dan tidak berakal sahaja yang mudah percaya dengan video-video macam itu.
Sampai macam tue sekali punya Spin. Walaupun apa saja yang cuma diputarbelitkan hari ini Wan Jijah dah mengaku dilaman blognya mengatakan itu adalah aksi terlarang Anak Sulongnya.

MKP bukan nak mengaibkan sesiapa akan tetapi mengikut Kata Hadi Awang "Islam  Benar Aibkan Pemimpin" jika bertujuan untuk kebaikan.


MKP nak tambah derita pada Anak Sulong Wan Jijah dengan video Part-3. Macam biasa korang enjoy dan senyum jangan pulak sambung atau berbuat apa bila menonton kerana itu boleh membahayakan kesihatan





65 comments:

Anonymous said...

Wow...... Ini tak 4 flat jugak xtau lerrr

Anonymous said...

Kira mmg betul lah dalam video tu si izzah??? Aku konfius sekarang ni betul ke blog suarapakatanrakyat tu ckp?? Kalau betul lah....x taw nak kata pa...

Anonymous said...

KESIAN KAT SUAMI DIA...TAPI NAK BUAT CAMNE, SEPATUTNYA DIA SURUH ISTERI DIA DUDUK DIAM2 KAT RUMAH. BUKANNYA SIBUK NAK BUAT SPRING MENYUSAHKAN ORANG. KALAU BUDI PEKERTI BAIK TAKPELA JUGAK...TAPI MAK AIIIH..MENJIJIKKAN!!! TU LAAAAA...SELAMA NI LANTANG SANGAT. APE KO FIKIR ORANG LAIN TAKKAN RETALIATE?

DAH KATA DAH DULU...TUDUNG ITU HANYA CAMOUFLAGE UNTUK MENUTUP SESUATU YANG BUSUK.

DIA DAPAT IJAZAH KE? SEPATUTNYA IJAZAH ITU DITARIK BALIK!

Anonymous said...

suarapakatanrakyat pun dah akui. emak dia pun dah akui.

so mana dia pencacai2 pr yang bahlol yang komen sebelum ni?

ni ke pemimpin yang korang agungkan? nak pass exam, nak lulus exam dengan buat cara mungkar camtu? itu time student, bayangkan bila dah jadi pemimpin...

bujuk said...

PADDLE POP

SUPER DUPER YUMMY

Anonymous said...

wei...wan azizah dah delete dalam blog dia...hahaha...aku dah print screen...xde hal

Anonymous said...

wei...kak jah dah delete kenyataan dalam blog dia...patutlah anwar x brani panggil kak jah jadi saksi kes liwat anwar...takut daripada nak jadi alibi terus jadi bukti plak...kaka

Relevan said...

Terbaek bro.. http://relevansokmo.com

Anonymous said...

admin tolong besarkan sikit video ni. lg satu x nmpk muka la.

Anonymous said...

Ramai berharap jangan tunjuk dah episod ke Empat...

cukup. fullstop!

Anonymous said...

Thats Why Never Judge the book by its Cover. This must be the result of SOLAT HAJAT KO UMNO...KO BN. Rupanya Yang KO IZZAH & STOPPA.Inilah kelemahan yang ada dalam pimpinan Melayu.

Anonymous said...

Jijah, kami dengar video di makmal dengan pensyarah satu lagi akan keluar... Boleh sahkan tak nanti... Juga yang cina doll, gay boleh confirm benar...kita sama kita je... Jangan beri tahu tv3, itu umno punya...

Anonymous said...

Org pkr kat kedah yg kantol melancap tu agaknya tengah menganalisa video ni la kot. Ntah2 diorg ni pun teringin nak menyumbat anunya kat mulut ijjah. Ni semua lgbt punya pasal.

Anonymous said...

Glamourlah bang blog masuk Awani

http://english.astroawani.com/news/show/wan-azizah-blog-hacked-admission-to-sex-video-fake-13374

Anonymous said...

sebelum kenyataan dalam blog kena delete...aku dah agak...kalau dia nak u turn...dia akan cakap blog dia kena hack..yang seronoknya semua kena hack..tweet hack blog hack...senang lah kalau begitu...nk tarik balik kenyataan just ckp kena hack...

Berita Harian said...

punah...apa nak jawab dik oii klau org Lembah Pantai tanya...admin, please link blog ni ye..tq..

http://agendasemasa.com

Anonymous said...

bro tak payah printscreen nyer, kau pakai google cache content jek dpat terus masuk entry lame

webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:http://wanazizahblog.com/2013/05/03/tindakan-undang-undang-ke-atas-bekas-pensyarah-anak-saya/

Anonymous said...

bila lah izzah nak hilang kan dakwat aku ni....

Anonymous said...

terbaik dari ladang la...

Anonymous said...

nurul org suruh sapu dakwat kekal bukan bt mcm tu

Anonymous said...

KATA RAFIZI KAT PEJABAT DIA ADA STUDIO BOLEH BUAT VIDEO. HEBAT KAT PEJABAT PUN ADA TEMPAT BUAT VIDEO. DIA BOLEH BUKTIKAN SUMPAH LAKANAT YANG SAIFUL BUAT ADALAH PALSU. TEKNIK SUPER IMPOSE DIGUNAKAN KATANYA.

KALAU MACAM TU KENAPA RAFIZI GAY TAK GUNAKAN KEMUDAHAN STUDIO VIDEO DIPEJABATNYA UNTUK BUAT VIDEO GAY TENTANG NAJIB ATAU MUHYIDDIN KE? BUKANKAH INI PELUANG DIA NAK JATUHKAN IMEJ ORANG LAIN. BUATLAH KAMI SEMUA NAK TENGOK KEMAMPUAN PAKAR VIDEO YANG ADA DI PEJABAT RAFIZI TU. MUNGKIN SETARAF HOLLYWOOD. JIKA GAGAL PILIHANRAYA NANTI BOLEH BUKA SYARIKAT KELUARKAN FILEM GAY UNTUK LGBT DI MALAYSIA.

Anonymous said...

Celaka punya blogger...
Kasi bil air aku tertunggak...
Aku bukan kaki melancap...

Londeh la cerita awek spring ni cepat!!!
Pesanan pada penganut pakatan...
JANGAN CAKAR DINDING...

Pejuang Hamas...

Anonymous said...

macam gampang punya video xclear..bebird aku pun xleh naik..xde gambar close up bro..teknologi kurun ke berapa ni?

Anonymous said...

Astagfirullah ziah oi ... kejamnya kau. Kesian baby. Entah berapa hari tak di susukan sibuk sangat berkempen. Macamana nak dapat markah pretasi tinggi di Lembah Pantai macam ni? Ada tanggung jawab diabaikan. Sebuk saja memanjang kesana-kesini. Sampai berjanggutlah budak tu menunggu kau.

Anonymous said...

Seorang sahabat telah memberikan link ini saya. Dengan rasa rendah diri saya tidak lagi bersama umno. Saya akan undi Pakatan Rakyat pd hari Ahad ini .
Ini link yang telah menginsafkan saya ; http://www.youtube.com/watch?v=lWrvd604QeQ
Terima kasih sahabat.

Zul said...

SX18

Budak-budak bawah umur pergi tidur. Sibuk nak tengok tak clearlah, suaralah. Orang yang dah berpengalaman tak bising pun.

Kita bagi tabit hormat pada semua pendekar-pendekar cybertrooper kita yang masih berkerja keras diruangan maya siang dan malam untuk pastikan BN menang besar kali ini. Terima kasih.

Yang bujang-bujang jangan bercadang nak bersabun pulak malam-malam buta ni. SELAMAT BERJUANG ! 1 MALAYSIA !

Anonymous said...

Blog suarapakatanrakyat tu bkn blog pr...nk tau mane blog pr..just google ranking blog pakatan rakyat...ini semua fitnah..

Unknown said...

Aiseyyy..apsal dah xde video nye

Anonymous said...

hahahah! reverse psychology yg dah basi bro.. kreatif la sketttt.. hahahah!

Anonymous said...

SAMPAI MELENGKONG BADAN PENSYARAH TU KENE URUT BATANGNYA DENGAN ANAK JUBURY..KATA ORANG ANAK LELAKI IKUT EMAKNYA..ANAK PEREMPUAN IKUT AYAHNYA..KUAT TAHAP GABAN REMBASAN TESTORAN SEPERTI AYAHNYA..RAFIZI PULAK ESTROGENNYA KUAT TAHAP GABAN..KAK JIJAH PULA DAH HAMPIR TAHAP MENOPAUSE..SEMUANYA SPEDO KUAT TAHAP GABAN.

Anonymous said...

org bodoh je bleh percy tu vid btul. nmpk sgt nipunya gmbr prmpuan tu.

Anonymous said...

dia tgh berusaha menghilangkan dakwat di anu lelaki itu agaknya..

Anonymous said...

ada org hack blog dia....sial btl hacker macai ni...ckt2 psl seks...xda modal lain kerrr

Ultra Malay said...

Aku tak hairan sgt pasal video ni sebelum dia kahwin. Ada yg dia buat lepas kahwin. Kalau aku cerita pasal ihsan, anak lelaki dia lagi korang tak percaya... keluarga 69

Anonymous said...

Apa punya bangang org yg guns klip video ni utk hina dan fitnah? Jatuh martabat org melayu, takde modal berkempen.

Anonymous said...

Ini video zaman mak kau dulu ni. Ko xtau ke tu mak ko mkp? Haha

Anonymous said...

Bnyk sngt bakal ahli neraka dlm ni. Taubat la wei..!

Anonymous said...

hahahahahhahahahaa kene hack pagi, petang baru perasan? takde orang call ko kee wan azizah

Anonymous said...

Kalau Rakyat HABIS dikencingnya LAKI dia mesti cair ternganga kena KENCING dek Izzah. Diam ajerrr lerr jawapnya.

Anonymous said...

Inikah dia yang dikatakan PUTERI REFROMASI?

Melengkong Pensyarah dia diREFORMASI, diEREKSI dan diEJEKULASI....

Habis dia KASI.

Anonymous said...

Lagu khas untuk izzah di lembah pantai- tepuk amai amai: tepuk amai amai, belalang kupu kupu; tepuk izzah pandai, karang malam upah susu; susu lemak manis, santan kelapa tua; izzah jangan nangis, pensyarah sedang buat kerja. Dan bagi kita semua untuk malaysia lagu Chan mali chan: Chan mali chan, chan mali chan; Chan mali chan ketipang payung; Dimana dia anak kambing anwar, Anak kambing anwar Rafizi nama nya; Dimana dia cinta hati saya, Cinta hati saya 1 Malaysia nama nya. ..X 2

Anonymous said...

Gua tak tahan bebb...terbayang wajah Izzah.....gua cau dulu...nak cari sabun....waaaaa

Anonymous said...

Ramalan keputusan PRU13 di myundi.blogspot.com

Anonymous said...

apsal xde org pro pembangkang komen?sebab blog author xapprovekn..mmg BN politik berat sebelah..bile time ade isu camnni suruh pembangkang jawab..tp bile pembangkang dh jawab xnak siarkn plak..WOI PENCACAI UMNO,APSAL VIDEO NI BLUR?TUNJUKLA MUKA NURUL IZZAH TU BTOL2..ORG BANGANG UMNO JE AKAN PERCAYE!!..VIDEO NI DIBUAT PAKAI CAMERA YG BAGUS/MAHAL/HANDYCAM..TAKKAN CAMERA MAHAL AMIK VIDEO JARAK DEKATPN KABUR..CAMPAK LONGKANG JELA CAMERA KO TU!!!!KO JGN CAKAP PKI CCTV OR CAMERA HP SEBAB FRAMEPERSECOND(FPS) VIDEO NI TINGGI..KALO ORG BANGANG BN XCAYE BLEH TENGOK PERGERAKAN VIDEO NI TERSANGAT2 LA SMOOTHNYE..SO XKN GAMBAR BLUR??HAHAHA...BN BANGANG WAT KEJE CAMNI LA..XCLEAN!!MAHATHIR GAK PANDAI WAT KEJE..LEN KALI NAK WAT KEJE CMNI BLAJA DL NGAN MAHATHIR..WOI OWNER BLOG!!AKU CABAR KO APPROVEKN KOMENT AKU NI KALO KO ADE TELOR!!!

Anonymous said...

Kepada Ultra Malay May 4, 2013 at 6:46 AM

Cuba citer, cuba citer

Anonymous said...

Aku dgr ada video Anwar, izzah, wan azizah dan suami izzah main 4 org sekali, foursome. Ada?

Anonymous said...

Jadi boleh pakai ke Ijazah yg dia dapat tu. Mungkin tak masuk kelas tapi pensyarah tu bagi dia A++.

Perkara macam ni bukan tak pernah berlaku.

Anonymous said...

Hah..dah approve dah komen ko pencacai taik ooooi..aku nak bgtau ko..blogger penipu dan pemfitnah pr tak penah pun approve komen aku. Walau satu komen pun!!! sebab takut pencacai bodoh mcm ko baca hujah kami pro bn. Nmpk sgt penakut. Sebijik perangai pemimpin2 korang yg kantoi buat kemungkaran tapi TAKUT BERSUMPAH! TAKDE TELOR!!!

Anonymous said...

hmm http://ohjawatan.blogspot.com

john78 said...

Hack pale lutut lu...... tp xpe... kebenaran mmg pahit. Wa faham hik3x

Anonymous said...

MKP, nape saya xleh tgk video ni? tlg upload blk please

Anonymous said...

bro video xboley tgk huhu

ahmad said...

BLOG SUARAPAKATANRAKYAT BUKAN MILIK PAKATAN RAKYAT!!!!

WAHAI PEMFITNAH SEKALIAN,KITA JUMPA DI AKHIRAT!!!

Anonymous said...

bodohnyer lecturer..takkan setakat blowjob jer? Cukup ke? Kalau aku mau aku tutuh jubur si Izzah ni kaw2 sampai berbuih2..then baru suh buat blowjob...

Anonymous said...

mna dia gmbar nurul izzah?? btoi ka?? xdak gmbr pa pun... ka fitnah ni?? klu btoi tunjuk la video dia tu...

Anonymous said...

admin.. kenapa xboleh play video nie... ada artenative lain x nak tgk vid nie? nak tunjuk ckit kat abg saya mcm na peminpin yg dia duk sokong sgt tu...

Anonymous said...

Sebaik ada video last minit blh menang kalau takda video blm tentu blh mng, Nong chik pun kena ada video baru blh mng.. Org skrg suka pemimpin yg ada video seks baru ada umph.. Kalau stopa bertanding itu hari pun aku gerenti blh mng..

Unknown said...

Org umno kalau pasal seks mmg cepat kan? Kuat jugak nafsu macai hahaha dah nak kalah seks jelah bekalan umno...sblum pr bukan main lagi cakap minyak tak naik, habis tu naik lagiii hmmm janji melayu.....

Unknown said...

Org umno kalau pasal seks mmg cepat kan? Kuat jugak nafsu macai hahaha dah nak kalah seks jelah bekalan umno...sblum pr bukan main lagi cakap minyak tak naik, habis tu naik lagiii hmmm janji melayu.....

Anonymous said...

cepat sangat kulum, mesti pensyarah tu dah klimaks.

Anonymous said...

Macam celaka yang buat video ni. Nampak sangat bodoh yang nak menipu orang bodoh dek aksi lucah. Aku yang Allah Ta'ala kurniakan ilmu visual literate ni sekilas tengok je dah nampak teknik impose cacamarba yang digunakan dalam video ni. Cuba tengok perempuan tu, bayang-bayangnya, dan dinding latar. Nampak sangat tipunya. Haktui jejak ke muka!!!

Anonymous said...

camna bilik pensyarah ada cctv?...kalau ada xkan pensyarah tu bodoh ...buat kerja tempat yg boleh direkodkan...x masuk akal

Unknown said...

Ini semua penipu.cuba lihat sewaktu dia berjalan ke dinding itu.secara tiba tiba gambar akan berubah dan ternyata nurul izzah memakai pakaian seluar dan gambar seterusnya ternampak bukan seluar tetapi jenis kain.cuba perhatikan.ia nya benar atau rekaan semata mata.ingatlah Allah Swt tahu apa yang anda kerjakan.

Anonymous said...

last part brother,why no sound

Anonymous said...

please upload a full for us rakyat knoww

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive