Monday, May 13

PENIAGA PRO DAP SABOTAJ NAIKAN HARGA GULA.......


Ini yang berlaku di sekitar Pulau Pinang ketika ini. Harga gula dinaikan sesuka hati oleh peniaga untuk memburukan Nama BN. Sedangkan harga gula adalah harga yang dikawal oleh kerajaan. Taktik ini digunakan oleh peniaga Pro DAP supaya rakyat yang tertipu dan menyalahkan BN serta Kerajaan Persekutuan. Licik tipu helah mereka nie.

MKP berharap pihak yang berkenaan turun padang dan membuat siasatan mengenai taktik licik peniaga nie. Mereka mencari keuntungan yang mudah dengan menyalahkan Kerajaan.

Pada pengguna jika mendapati harga gula dinaikan sesuka hati, Tolong jangan beli kerana kuasa membeli ditangan anda. Gunakan kuasa membeli yang ada sebijaknya. Belilah di Pasaraya besar atau Kedai 1malaysia. 


1 comment:

Anonymous said...

Sepatutnya dari dulu kita boikot kedai2 yg menaikkan harga secara melulu dan hanya mementingkan diri sendiri. Say berterimakasih pada kerajaan kerana telah mengujudkan pasaraya2 Hyper, Kedai Mydin dan Kedai 1 Malaysia kerana ia dpt membantu rakyat yg berpendapatan rendah malah rakyat yg berpendapatan mewah pun dah mula mengunjungi pasaraya2 hyper dan kedai rakyat ini.Harapan supaya peniaga2 yg mementingkan diri sendiri ini sedar dan insaf.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive