RAPID

Saturday, May 18

PENGIKUT AL-JUBURI HINA @PDRMsia MAHU ADAM ADLI DIBEBASKAN........


Pejuang atau pengikut tegar Adam Adli telah menyiarkan nomber telefon pegawai penyiasat PDRM tujuannya adalah supaya menggangu penyiasatan yang telah dilakukan oleh pihak berkuasa. MKP berharap pihak berkuasa jugak menahan sesiapa saja yang mencabar undang-undang yang telah ditetapkan.

Berikut adalah kenyataan akhbar yang telah dikeluarkan oleh PDRM.

Sejak Datuk Seri Dr. Zahid Hamidi diberikan mandat untuk menjadi Menteri Dalam Negeri, beberapa tindakan wajar telah dilaksanakan.

Penganjur perhimpunan haram di Kelana Jaya, Selangor tempohari, Nik Nazmi Nik Ahmad  telah didakwa di mahkamah.

Pengerusi DAP, Karpal Singh pula membuat laporan polis kerana enggan dikaitkan dengan perhimpunan  haram dianjurkan  oleh  pihak pembangkang  bertujuan untuk menggulingkan kerajaan Barisan Nasional secara kekerasan.

Yang bodohnya anak melayu terjerit-terlolong dijalan-raya sedangkan pemimpin DAP dah mula cuci tangan atau menafikan terlibat.. Bodoh tahap gaban Anak Melayu nie...


5 comments:

Anonymous said...

Dia ingat dia pandai sombong jadi barua orang.

Anonymous said...

Kasi cuci, macam operasi lalang dulu masa Dr Mathadir

Anonymous said...

Kalaulah UPSI dah tak nak terima, boleh masuk UNISEL, kan universiti pembangkang! Boleh demo ke atau buat kecoh2, tiada ambil apa2 tindakan kerana pengurusan UNISEL pun sama dengan mamat ni - pencacai anuar aljuburi juga

Anonymous said...

kalau bolih hantarkan ke kemunting utk "disekolahkan". Sbb bila dilepaskan begitu shj nanti dia akan berkokok sambil berkata "polis siapa nak tahan aku?".

Anonymous said...

POLIS SILA TANGKAP JAMHARILDROS TU...DIA TELAH CUBA MENGHURU-HARAKAN PERANAN POLIS..

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive