RAPID

Thursday, May 30

GEMPAR : NURUL IZZAH DIHALAU KELUAR DARI SABAH.........

Tweet timeline oleh anak kesayangan Anwar, Nurul Izzah mengatakan beliau diarahkan oleh pihak Imigresen Sabah untuk mengambil tiket kepal terbang kembali ke Semenanjung. Dengan cepat dan pantas Nurul Izzah menyalahkan UMNO/BN Sabah dan Pejabat Ketua Menteri Sabah.

Tiada bukti yang disertakan untuk mengukuhkan dakwaan yang telah dibuat oleh Nurul. Wahai anak Ketua Penipu sesudahlah menyalahkan orang lain sedangkan Keluarga korang pun tak betul.

MKP masih menunggu reaksi dari pemimpin BN dari Sabah diatas dakwaan yang telah dibuat oleh Nurul.


Seperti biasa Tian Chua jugak membuat dakwaan yang sama. Apa nak buat depa nie ada agenda tersendiri. Kemana saja pastinya berdua. MKP pun musykil jugak dengan dua belangkas nie. Tapi biarlah rakyat Malaysia menilai.



4 comments:

Anonymous said...

tak dapat masuk ke sabah pun UMNO/BN yang dipersalahkan??..dasar keturunan Bro Anwar Bin Ibrahim..

Anonymous said...

whuahahahaha.amacam ada rasa MALU x?

Anonymous said...

Nie anuwar mesti dapat si izzah thru jalan belakang..

Anonymous said...

Khabar gembiraaaaaaaaaa padan muka lu. Muok dah tengok muka ni aje. Org sabah dah muok.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive