RAPID

Sunday, May 19

PENYOKONG ADAM ADLI CABAR UNDANG-UNDANG MALAYSIA......?


Ini adalah penyokong tegar Al-Juburi...Anak ikan kesayangannya dah kena berkas maka dipanggil macai-macai umpama anjing menyalak dihadapan balai polis.Apa punya haram jadah punya manusia.Sampai macam nie nak cabar undang-undang Malaysia. MKP pun heran kenapa mangkok hanyun nie suka sangat nak mencabar undang-undang. Korang nie dah kebal sangat ke?

Ramai rakyat malaysia masih cintakan keamanan yang dikecapai sejak merdeka lagi takkan nak rosakkan pulak, akai letak kat mana lutut kot?. Takkan hanya segelintir yang mencetuskan huru-hara tak boleh diambil tindakan?.Berfikiran waras sikit biarlah mahkamah dan undang-undang menentukan nasib si Adam Adli ni. 

Kalau benar mahasewel nie tak bersalah maka akan dilepaskan kelak so korang tak payahlah nak buat macam nie. Pasang lilin nie bukan budaya kita.Budaya yang dibawa dari barat oleh penyokong isreal melalui Anwar. Tak payah nak tunjuk simpati sangat pada Adam Adli nie. Polis menjaganya didalam lokap tue. Semuanya cukup makan dan segalanya.Nanti tak pasal-pasal korang pulak masuk dalam bersama mahasewel tue..

MKP Ayat Sempoi:Balik rumah tido kt atas tilam yang empuk tue lagi bagus dari jadi macai Al-Juburi....

3 comments:

Anonymous said...

cepat2 la mampus...sialan...

Anonymous said...

budak2 bangang...jadi pak turut..
pegilah habiskan belajar dulu..
sian mak bapak nko org

Anonymous said...

derang ni sumer bebal.. bukan kebal

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive