RAPID

Tuesday, May 21

PERGADUHAN MAHASISWA DI DEPAN USM, MANA BUKTI MEREKA PEMUDA UMNO? @KhairyKJ

Ini adalah bukti gambar yang telah diwar-warkan oleh pemimpin pembangkang. Ironiknya tuduhan pemimpin gampang DAP iatu Ketua Menteri Pulau Pinang pilihan Kaum Cina Pulau Pinang. MKP cuma musykil dengan persepsi yang dinyatakan kumpulan ini adalah PEMUDA UMNO sedangkan tiada fakta atau bukti yang sahih diberikan.

Bangsat sungguh tuduhan yang dinyatakan tanpa sebarang bukti yang sahih dan nyata. Kalau benar itu Pemuda UMNO Pulau Pinang sila kemukakan bukti. Itu pun jika ada bukti jangan pulak buat tuduhan umpama baling batu sembunyi tangan.


Portal Kaldaian Daily pulak buat lawak bodoh dengan mendesak Ketua Pemuda UMNO Malaysia mengambil tindakan terhadap Pemuda berkenaan. MKP musykil kali kedua kenapa pulak AMK Selnagor pulak yang terlebih sudu dari kuah. Mana AMK Pulau Pinang takkan dah hilang teloq!!! Woiii AMK Selangor jangan dok langgar sempadan boleh dak? Awat hampa nie dah tak ada keja nak buat kat Selangor tue ka?


Video nie jelas mengatakan bahawa Pemuda UMNO dan AMK Pulau Pinang bersatu didalam menyelesaikan masaalah. Ada tak bila bertemu atau bersua muka mereka nie bergaduh seperti budak-budak tadika. MKP nasihatkan pada AMK Selangor jangan jadi batu api. Hang duduk kat Selangor jaga Khalid Gagap tue sudah. Jangan dok sibuk Negeri Kami...


Sebaliknya Lim Guan Eng pulak melompat sakan pasal Adam Adli nie, Kenapa? Jawapanya mudah DAP nie berniat nak memburukkan serta membuat persepsi bahawa Polis DiRaja Malaysia mengikut telunjuk Barisan Nasional/UMNO padahal didalam kenyataan media oleh DS Dr Zahid semalam telah menyatakan bahawa KDN tidak lagi masuk campur didalam hal ehwal PDRM selagi tidak melanggar umdang-undang yang telah ditetapkan. 

DAP menerusi Lim GUan Eng mahu DS Dr Zahid Hamidi dipersalahkan? itu motif operandinya. Setelah ketegasan yang ditunjukkan oleh Menteri Dalam Negeri ini Lim Guan Eng gusar kerana ramai lagi bakal pemimpin DAP akan dikenakan tindakan. Tak mustahil suatu hari nanti Tian Chua bakal dikenakan tuduhan dibawah Akta SOSMA.

Itu yang merisaukan Guan Eng sebenarnya. Guan Eng nie jenis cepat panas telinga mungkin ayat dibawah ini membuatkan Guan Eng berdendam dengan DS Dr. Zahid Hamidi.


MKP Ayat Sempoi : Sapa tak marah kalau kena "sound" macam nie...Panas telinga Toq......


3 comments:

Anonymous said...

Apek...buat lawak pulak...sebelum suruh olang ambil tindakan yg tak pasti...baik lu ambil tindakan dulu kat cina dap laknat yg mengambil ic menahan org india mengundi...tuduh bangla

Ooooiii apekkkkkk.....bersepah video gambaq.... Lu olang cina manyak bongkak...nenek moyang atuk juga pendatang....

Lu sudah lupa sejarah...buku sejarah maa manyak gambaq lu olang naik tongkang

Anonymous said...

Org Umno trlalu emosional serta tidak rasional... lpas tu balik2 modal yg sama... suruh Menteri Besar atau Ketua menteri letak jawatan... berapa upah dapat ni..?

Anonymous said...

Hahaha rasakan. Makan cili mmg terasa pedas pulak ahhh. Yg engkau tu 11.57 dapat upah brp hantar msg kamu d cni. $2? Tu pon boleh krana nak jatuhkan bangsa sendiri. Tak malu. Semua serba tak kena kau blaaah la dari msia. Klau pg US boleh duduk dgn org kulit hitam. Dorang suka org mcm kau nih. Org kulit putih tak da heran sama lu..

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive