Saturday, July 2

MalaysiaKini Celaka Menipu.10 Pemuda tido LOKAP malam nie.

Laporan malaysia kini.kredit kepada pejuangbangsa

MKP cabar wartawan malaysiakini menyiarkan bukti yang menyatakan penyokong yang berdemo pada petang tadi memecahkan cermin kereta yang diletakkan disepanjang jalan dari masjid kapitan keling hingga ke komtar.Nak kencing pun pada-padalah susan loone jangan dok buat cerita bukan-bukan yang dok ikut cakap ketua raja kona ketua menteri paling celaka dalam sejarah Pulau Pinang.


Dah paling penting dok tembak tapi tak kena hang dok pembohong kata 300 orang yang mai.Padahal bukti dah jelas dan sengaja tutup mata tak mau tengok.memang sah hang nie mangkuk bin hanyun.seramai  2000 lebih yang hadir perarakan lebih satu kilometer.


Sehingga kini seramai 10 pemuda telah ditahan mereka terdiri daripada saudara Ezam Mohd Nor.Ketua Pemuda UMNO Penang Saudara Sheik,Ketua Pemuda UMNO Tanjong saudara Jeffri Salim dan rakan-rakan yang lain,ini menunjukkan bahawa Polis tidak berat sebelah dalam perlaksaan undang-undang.Dari berita yang diberitahu kepada MKP mereka akan ditahan reman selama 2minggu.MKP masih berada dibalai Polis Petani Road untuk memberi liputan.

2 comments:

Panglima Perang Cyber said...

blog tuan saya dah add dlm list

matkilaupenang said...

terima kasih PSG.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive