RAPID

Saturday, April 27

ANWAR BAKAL PERDANA MENTERI KE-7 MALAYSIA.....



SMS Blast propaganda yang telah dihantar oleh macai-macai pakatan rakyat untuk memesong akidah rakyat malaysia.MKP nampak depa nie terdesak untuk menawan Putrajaya.berikut adalah sms blast yang telah dihantar....


Pada pagi 6 mei 2013 kerajaan pakatan rakyat akan ditubuhkan dengan persetujuan Yang di Pertuan Agong.

Pada petangnya para menteri kabenit akan mengangkat sumpah bersetia dibawah Perlembagaan Malaysia.Malaysia baru yang merdeka dan demokratik dilahirkan setelah terpesong selama 56 tahun.

Pada 7 mei 2013 harga minyak turun 40 sen.Pada 9 mei tol lebuh raya PLUS dimansuhkan.Pada 11 mei,semua tahanan ISA di kamunting dibebaskan.Hutang PTPTN dilupuskan.

Royalti minyak dinaikan menjadi 20 peratus.Semenjak 6 mei lagi semua lapangan terbang dan pintu masuk dan pintu keluar Malaysia dikawal rapi bagi mengelakan pembunuh Altantuya,perogol amah, dan perasuah melarikan diri.

Marilah sama sama kita berdoa semoga Allah memberi kemenangan kepada Pakatan Rakyat .TAKBIR...perrgghh sikit punya layan ka.. Kahh..kahh..


MKP Ayat Sempoi :Anwar dah berlakon mengangkat sumpah untuk menjadi PM.Tapi sumpah muhabalah menafikan tuduhan liwat belum lagi buat.....lawak sungguh anwar nie....

4 comments:

Anonymous said...

baca pesanan Umat Terakhir

Nota Panel: Untuk kali ini, buatlah kerana Allah

http://umat-akhir.blogspot.com/2013/04/nota-panel-untuk-kali-ini-buatlah.html

-posman-

Cencaluk said...

Huiiii.......... selera berangan besar amat.

Aku takut si nuar yang dah lesap pada tengah malam 5 mei tu yalah mana tak nya bukankah bukti dah cukup untuk dakwa dia pengkhianat dan dalang trajedi lahad datu.

Harap kerajaan Malaysia dapat mempertingkatkan lagi laluan keluar masuk supaya pengkhianat ini dapat dihadapkan ke muka pengadilan selepas pilihanraya kelak.

Anonymous said...

Hutang PTPTN dilupuskan.

Andai kata ini benar, kita mesti terima hakikat yg U akan minta kita bayar yuran. Kat mana nak pinjam duit utk bayar yuran ek ?

Mara hanya beri pinjaman utk IPTS, IPTA tak leh nak cuba. Pasti REJECT!

Bukan semua layak dapat bantuan baitulmal. Yg pendapatan tak seberapa, peniaga kecil - kira org miskin borderline - nak cari duit kat mana utk bayar yuran !!!

Risau dibuatnya.

Anonymous said...

kira2 ni cakap lucahlah ...

aku sanggup potong kote* kalau PR dapat tubuhkan kerajaan pada 6 Mei ni.

* tapi bukan kote akulah, kote macai2 dan ketuanya, itu pun kalau dorang bagi potong.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive