Tuesday, April 23

DAP KEJAM!!!! KANAK-KANAK MENJADI MANGSA KEMPEN.......... #GE13 #SAVEPENANG


DAP dah terdesak untuk meraih untuk dikalangan Rakyat Pulau Pinang. Taktik terbaru mereka adalah dengan mengunakkan kanak-kanak yang tidak tahu dan masih mentah didalam percaturan politik. Sememangnya DAP ini amat kejam dan sanggup mengunakkan apa saja demi meraih undi. Program ini diadakan di Farlim, Air Itam yang mempunyai kepadatan penduduk yang amat tinggi. 

Modus Operandi DAP adalah dengan memberi baju UBAH serta membenarkan Kanak-kanak ini membuat persembahan diatas pentas dapat menawan hati ibubapa mereka supaya hadir didalam program ini.

 Entah berapa yang dibayar oleh pihak DAP pada setiap kanak-kanak ini. MKP mendapat perkhabaran mengatakan sokongan terhadap DAP amat berkurangan pada kali ini, PRU13.Salah satu sebab mengapa kurangnya sokongan kali ini ialah banyak janji yang tidak ditunaikan oleh DAP. Sudah tentu janji itu telah dibuat Oleh Tokong Guan Eng.

Mana tidaknya setiap program yang dianjurkan oleh DAP hanya dapat mengumpul kurang dari 200 orang hadir mendengar ceramah mereka. Kecuali ada bantuan dari PKR. Bodohnya macai-macai PKR nie dipergunakan oleh DAP Cauvanis..


Mengikut Akta Kesalahan Keselamatan (Langkah-Langkah Khas) 2012 (SOSMA) melarang mereka terlibat dalam demonstrasi politik.


1 comment:

Anonymous said...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=471522842920490&set=a.441055259300582.99878.238641719541938&type=1

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive