RAPID

Tuesday, April 9

Empat bas ahli UMNO Kangar berhimpun di PWTC bantah Fathul Bari jadi calon....


Belum pun diumumkan senarai calon BN, sekumpulan ahli dan pimpinan Umno bahagian Kangar mengadakan perhimpunan di depan ibu pejabat Umno di PWTC Khamis lalu kerana membantah cadangan pencalonan ulamak muda, Fathul Bari Mat Jahaya sebagai calon BN bagi parlimen Kangar.

Perhimpunan tersebut diadakan sejurus sebelum presiden parti, Datuk Seri Najib Tun Razak tiba bagi mempengerusikan mesyuarat khas majlis tertinggi Umno.

Parlimen Kangar diwakili oleh bekas Setiausaha Agung Umno, Datuk Seri Radzi Sheikh Ahmad.


8 comments:

Anonymous said...

inilah contoh perbuatan pemimpin2 bahagian yang bangang.

zopinion said...

Nampaknya UMNO pun belum sedia untuk berubah...
Kepentingan sesuatu puak atau individu masih menewaskan kepentingan parti.
INI MEMALUKAN..

http://wubra.blogspot.com/2013/04/kronisma-tahap-maksimum-pemimpin-yg.html

Anonymous said...

ade harapan pembangkang menang di perlis.. sebab ade bangsat yg menentang calon sendiri yg ade potensi utk menang !!!

hAmidah yusof said...

Mcmana lah muka2 baru nk naik klu ada cantas mncantas mcm ni? Terima lah dgn berlapang dada siapa jgk di calonkan! Yg penting tau bwat krja ..

Sudir said...

Pendapat aku rasanya tak perlu Ust Fathul Bari jadi calon.. Selayaknya dia berdakwah melalui apa yang dia buat sekarang, lagi telus..

kluangman said...

Radhi kaki hasut hingga shahidan hilang jawatan mb di era paklah.

Pemimpin peringkat kampungan, sekadar 4 bas digulakan makan angin kl siapa tak nak weh ...free...

Ini conoh pengkhianat bangsa..

Anonymous said...

dah aku agak dah..kompom bertelagah pasai calon..nih warlords punya kerja lah nih..rasa2 diri nak betanding lagi...kununnya akulah winnable candidate...kununnya dpt sokongan dr akar umbi..tp rakyat blum tentu sokong..adalah 2 3 kerat puak2 tuh takut tukar yb,,,paham2 sajalah takut payong bocor...tapi mereka harus sedar,sampai bila boleh buat mcm tuh..nak sabotaj parti?ada berani?

Anonymous said...

Assalam

InsyaAllah, saya akan bantu UFB demi untuk memenangkan beliau di Kangar.

Bukan Ahli UMNO.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive